کد خبر: ۱۰۰۲۸۰
زمان انتشار: ۱۷:۰۳     ۲۶ آذر ۱۳۹۱
 به گزارش 598 به نقل از فارس کمال اکبری پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش که در دانشکده صدا و سیمای قم برگزار شد با اشاره به آغاز فعالیت دانشکده صدا و سیمای قم از سال 77 اظهار کرد: این دانشکده با هدف تربیت علمی و هنری طلاب حوزه‌های علمیه به دلیل ورود به سازمان صدا و سیما و حضور در شبکه‌های رادیو و تلویزیونی تأسیس شده است.

وی خاطرنشان کرد: سه رشته جدید تولید سیما، ادبیات نمایشی و ارتباطات و علوم اجتماعی از سه سال گذشته در دانشکده راه‌اندازی شده است.

رئیس دانشکده صدا و سیمای قم از پذیرش و تحصیل دانشجویان در رشته دین و رسانه از بهمن سال جاری خبر داد و افزود: این رشته در چهار گرایش اخلاق و رسانه، حکمت و رسانه، فقه و رسانه و تاریخ و رسانه راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به نقش رسانه‌های در انتقال مفاهیم بنیادی گفت: اگر پیامی که از سوی فرستنده تولید می‌شود به دریافت‌کننده منتقل نشود فرآیند ارتباط ایجاد نشده است.

اکبری خاطرنشان کرد: چگونگی حضور فقه در شبکه‌های مختلف و آنچه متولیان صدا و سیما باید از حوزه دین در رسانه بدانند در حوزه رشته دین و رسانه مطرح می‌شود.

وی با اشاره به رشته ادبیات نمایشی گفت: اکنون 50 نفر از طلاب خواهر در این رشته در حال تحصیل هستند.

رئیس دانشکده صدا و سیمای قم یادآور شد: با توجه به نیروهای رسمی سازمان صدا و سیما ظرفیت 20 تا 30 درصدی برای متقاضیان غیر طلبه در هر رشته در نظر گرفته شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها