کد خبر: ۱۰۰۲۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۲۶ آذر ۱۳۹۱
مدیر ورزش و جوانان آبادان گفت: «در طول 10 روز برگزاری اردو، 2 درگیری داشتیم و به نظر می‌رسد روی اخلاق ورزشکاران کار نشده است.»

به گزارش 598 به نقل از  جام ورزشی؛ غلامرضا خنفری درباره دستگیری ملی‌پوشان قایقرانانی در آبادان گفت: «4 نفر از قایقرانان درگیری فیزیکی با شخصی داشتند که این اتفاق به دلیل مزاحمت آنها در بازار امیری آبادان رخ داد. پس از این درگیری، قایقرانان را به کلانتری بردند اما با توجه به اینکه آنها در این شهر غریب بودند فرد شاکی رضایت داد.»


به گزارش فارس، وی ادامه داد: «من با اعضای تیم ملی صحبتی نداشتم. پیش از این قرار بود دیداری با آنها داشته باشم اما با توجه به اتفاقی که رخ داد این کار را انجام ندادم.»


مدیر کل ورزش و جوانان آبادان به درگیری ملی‌پوشان با خدمه مهمانسرایی که در آن حضور داشتند اشاره کرد و گفت: «نمی دانم این درگیری به چه دلیل بود. تنها شنیدم که چنین اتفاقی رخ داده است. به نظر می‌رسد روی اخلاق بازیکنان کار نشده است. در طول حدود 10 روز اردو ما دو درگیری داشتیم. آمدند جوانان شهر ما را زدند و بعد می‌روند.»


خنفری افزود: «پس از درگیری در مهمانسرا، برق و آب محل اقامت‌ ورزشکاران قطع شد و با وساطتی که داشتیم مسئولان مهمانسرا کوتاه آمدند. ما گزارش این اتفاقات را به حراست استان ارائه می‌کنیم. من به قایقرانان گفتم 48 فرصت دارند این شهر را ترک کنند. اسبقیان از دوستان نزدیک من است اما اگر بخواهد باز هم اردو را در این شهر برگزار کند، موافقت نمی‌کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها