کد خبر: ۱۰۰۱۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۴     ۱۱ اسفند ۱۳۸۹
عمرو موسی روز چهارشنبه در سخنرانی افتتاح نشست شورای وزیران اتحادیه عرب اعلام کرد که این پست را ترک می‌کند و دیگر نامزد دبیرکلی این اتحادیه نخواهد شد.

ه گزارشواحد مرکزی خبر به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، عمرو موسی گفت: این آخرین نشست شورای وزیران اتحادیه عرب است که من با سمت دبیرکلی در آن شرکت می کنم. وی به این وسیله اعلام کرد که پس از این نشست، پست دبیرکلی اتحادیه عرب را ترک خواهد کرد.

موسی پیش از این اعلام کرده بود که پست دبیرکلی اتحادیه عرب را در پایان این دوره در ماه می آینده واگذار خواهد کرد. وی تاکید کرد که قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری مصر که هنوز موعد آن مشخص نشده است ، شرکت کند .

شورای عالی نیروهای مسلح که زمام امور مصر را پس از سقوط مبارک به دست گرفته است ، اعلام کرده بود که انتخابات ریاست جمهوری پس از مرحله انتقالی که شش ماه به طول خواهد انجامید ، و پس از برگزاری انتخابات مجالس شعب و شورا برگزار خواهد شد.

در این میان جورج جبور مشاور حافظ اسد رییس جمهور سابق سوریه، اعلام کرد: در پی اعلام کناره گیری موسی از دبیرکلی اتحادیه عرب ، قصد دارد برای تصدی این پست نامزد شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها