کد خبر: ۱۰۰۰۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۲۵ آذر ۱۳۹۱
مدیر عامل باشگاه استقلال در پاسخ به اظهارات میلاد میداوودی گفت: «قول شرف نداده ایم که منافع باشگاه را زیر سوال ببریم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ علی فتح الله زاده درباره مسایل مختلف باشگاه استقلال صحبت کرد.


* میداودی در سایت شخصی اش اعلام کرده که شما به او قول شرف داده اید که رضایت نامه اش را صادر کنید. درست است؟


- بله اما قول شرف داده ام که منافع باشگاه را نیز حفظ کنم. من قول شرف نداده ام که منافع استقلال را زیر سوال ببرم. شما ببینید که پرسپولیس برای صدور رضایت نامه حقیقی 600 میلیون تومان پول به باشگاه فجرسپاسی می دهد. میداودی پسر خوبی است، بازیکن خوبی هم است اما می گوید بدون اینکه پولی بدهد رضایت نامه اش را بدهیم. درست است که در پرداخت ها کمی دچار مشکل شدیم اما قرار نیست که بازیکن خودمان را مفتی بدهیم. او با معاون باشگاه در تماس است و این طور نیست که با باشگاه در ارتباط نباشد. او هم باید مقداری کوتاه بیاید.


* خریدهای استقلال در بازی دیروز برابر سایپا خوب کار کردند. مثل اینکه از فصل نقل و انتقالات پاییزی موفق بیرون آمدید؟


- من همیشه بر اساس لیستی که کادر فنی می دهد بازیکن می گیرم. کادر فنی هر کس را که بخواهد به ما اعلام می کند. البته خودتان می دانید که در نقل و انتقالات نیم فصل محدودیت هایی وجود دارد و از کسانی که مجاز هستند باید استفاده کرد. در مورد خریدهای جدید حرف های زیادی زدند و مسایلی نوشتند اما خدا را شکر که آنها دیروز خوب بازی کردند. دو نفرشان گل زدند و محمدرضایی و اشجاری هم خوب کار کردند.


* لیست کامل شده؟


- نه یک برزیلی در راه است. او در پست هافبک بازی می کند گرچه می تواند مهاجم هم باشد.


* اگر میداودی بماند با ترافیک در خط حمله مواجه می شوید...


- خب بعضی از آنها می توانند در خط هافبک هم بازی کنند و از این بابت نگران نیستیم.


* و فرهاد مجیدی چه شد؟


- شاید امروز با او صحبت کنم. اگر بیاید که می نشینیم و حضوری حرف می زنیم. این طور که شنیده ام او دوشنبه به ایران می آید.


* با نکونام امروز جلسه دارید؟


- بله.


* می ماند یا می رود؟


- جواد بازیکن خاصی است. او حرفه ای رفتار می کند. ما امسال در مقطعی برای پرداخت ها دچار مشکل شدیم اما او یک مصاحبه انتقادی هم نکرد که نشان می دهد حرفه ای است.مسأله او قابل حل است.


* کسی متوجه نمی شود او از چه دلخور شده...


- گفتم که او بازیکن خاصی است. بین خودشان مسایلی به وجود آمده که حل می شود. مشکل طوری نیست که بخواهد برود. من که از او راضی راضی ام.


* برای بزرگداشت مرحوم حجازی برنامه ای دارید؟


- تا زمانی که زنده ام ناصرخان را فراموش نمی کنم. ما در روزنامه خودمان دو ساعت میزبان خانواده محترمش بودیم. مطالبی برایش نوشتیم تا یادش را گرامی بداریم. ناصرخان همیشه در قلب استقلالی ها باقی می ماند. او فرد نیست بلکه اسطوره است.


* مدیرعامل گهر دورود می خواهد که بازی با استقلال در لرستان برگزار شود و نسبت به اینکه وی گفته لرستان نمی تواند میزبان باشد ناراحت شده است.


- من گفتم اگر تیم گهر هم در مرحله یک شانزدهم نهایی میهمان بوده مثل استقلال که میهمان سایپا بودیم برای بازی مرحله بعدی باید قرعه کشی انجام شود نه اینکه مخالف برگزاری بازی در لرستان باشم. مدیرعامل گهر هم بهتر است اول صحبت های من را گوش دهد بعد علیه من موضع بگیرد. ما تابع فدراسیون هستیم و هر جا که آنها بگویند بازی را برگزار می کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها