کد خبر: ۹۹۸۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۲۵ آذر ۱۳۹۱
سرمربیان دو تیم استقلال و سایپا پس از بازی تیمشان در جام حذفی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.
به گزارش 598 به نقل از گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،امیر قلعه‌نوعی در نشست خبری پس از بازی با سایپا که با برد 4 بر صفر تیمش همراه بود بیان کرد: می خواهم این برد را به روح پاک جوان از دست رفته غلامرضا رفعتی و خانواده‌اش تقدیم کنم. بازی خوبی بود ما یک سری تغییرات را در تیم داشتیم که این‌ها نیاز به زمان دارد تا جا بیفتد. اما بازیکنان جوان ما امروز بیش از انتظار خوب ظاهر شدند.

وی ادامه داد: بالانس تیمی هم در استقلال در حال بوجود آمدن است. جناح چپ ما بهتر شده و آمدن مجتبی جباری هم تاثیر گذاشته است. این تاثیر در نیمه دوم تا حدودی دیده شد. اما این تیم هنوز با استقلال مدنظرم فاصله دارد. ما بازی به بازی بهتر می‌شویم و در نیم فصل دوم لیگ برتر نمایش بهتری خواهیم داشت. ده نفره شدن سایپا در این بازی روی این نتیجه تاثیرگذار بود. اما خوشبختانه ما با سرعت دادن به بازی از عمق دفاع به گل رسیدیم.
سرمربی تیم استقلال در ادامه درباره عملکرد جباری گفت: به مردم تبریک می گویم که ما را تنها نگذاشتند. جباری هم بازیکن بزرگی است امروز همه زحمت کشیدند وجباری هم زحمتش را کشید. اما اگر جباری آماده‌تر شود مشکل تیم ملی هم تا حدودی برطرف خواهد شد.
تقوی: اشتباهات داوری عجیب است
مجتبی تقوی پس از شکست 4 بر صفر برابر استقلال در جام حذفی گفت: خوردن 4 گل در یک بازی سخت است.داوری امروز منصفانه نبود، زمانی که رضایی اخراج شد، اصلا خطا نکرد. در بازی با گهر گل آفساید خوردیم امروز هم یک بازیکن ما اخراج شد و شیرازه تیم از هم پاشید. داشتن بازیکنان جوان که تحمل باخت ندارند سخت است و هرچه تلاش کردیم به آنها انگیزه بدهیم نشد.

وی ادامه داد: استقلال از کوچکترین اشتباه حریف استفاده می‌کند. آنچه مسلم است یک اخراجی و 2 تعویض اجباری شرایط ما را تغییر داد. فرقی نداشت یک بر صفر یا 4 بر صفر می‌باختیم زیرا بازی های جام حذفی بود و ما فرصت جبران نداشتیم. ناراحتم نتوانستیم از مرحله اول حذفی عبور کنیم استقلال تیم خوبی دارد اما در این بازی  اشتباه داوری به سود آنها  بود، که ما به آن عادت کردیم و توقع نداریم.
تقوی ادامه داد: در چند هفته اخیر اشتباهات داوری عجیب است خیلی خطاها برای حریفان گرفته می‌شود. در بازی با تراکتوسازی در 20 دقیقه چند کارت زرد گرفتیم. تفکر ما ضدفوتبال نیست در سایپا عاشق بازی روی زمین هستیم. حتی 10 نفره به دنبال خشونت نیستیم و امیدوارم این نگاه و تمرکزمان تغییر کند. خیلی ناراحتم جام حذفی را از دست دادیم اما به تیمی بزرگ و قدرتمند باختیم. به استقلال تبریک می‌گویم که از اشتباه‌ها نهایت استفاده را کردند این هم بخشی از بازی بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها