کد خبر: ۹۹۸۰۰
زمان انتشار: ۱۶:۲۲     ۲۴ آذر ۱۳۹۱
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که مذاکراتی برای نشست 1+5 در حال انجام است، و افزود که برای گفت‌وگو با ایران در صورتی که جدی باشد همچنان در باز است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه‌ اورشلیم پست گزارش داد: یک نماینده‌ اتحادیه اروپا روز چهارشنبه با همتای ایرانی‌اش برای برگزاری دور دیگری از گفت‌وگوها میان تهران و قدرت‌های جهانی گفت‌وگو کرد.

ویکتوریا نولاند، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که معاون کاترین اشتون رئیس سیاست خارجه‌ اتحادیه اروپا با همتای ایرانی‌اش برای تعیین زمان و مکان احتمالی دور دیگری از گفت و گوها مذاکره کرد.

نولاند گفت که " ما همچنان به طور روشن به طرف ایرانی می‌گوییم که در این ساختار در برای گفت‌و‌گوها " از جمله در قالب دو جانبه در صورتی که جدی باشند همچنان باز است.

وی خاطر نشان کرد که از گزارشات اسراییلی که در آن گفته شده است واشنگتن به ایران اعلام کرده در یک فرصت زمانی 4 تا 5 ماهه مذاکرات رو در روی جداگانه‌ای را خواهند داشت اطلاعی ندارد، اما در عین حال تاکید کرد که اسراییل متحد و شریک ماست و ما به صورت مرتب با آنها مشورت می‌کنیم و کاملا شفاف هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها