کد خبر: ۹۹۷۳۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۳     ۲۳ آذر ۱۳۹۱
صادقي در ذوب‌آهن رقيبي مثل گردان داشت اما به تيم ملي رفت. اما در سپاهان كه رقيب خاصي نداشت افول كرد. خود او هم بدش نمي‌آيد در كنار يك گلر بزرگ محك بخورد
sadeghi
محمدباقر صادقی

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- از ذوب‌آهن به سپاهان آمد تا جاي دروازه‌بان معتبري به نام رحمان احمدي را پر كند. پيش از آن سابقه بازي در تيم‌‌هاي ملي جوانان و اميد را داشت و در ذوب‌آهن هم هر گاه به شهاب گردان ترجيحش مي ‌دادند خوب و مطمئن ظاهر مي‌شد.

براي محمدباقر صادقي اما فصل دوازدهم آن‌طور كه دلش مي‌خواست پيش نرفت. در تيم بزرگي مثل سپاهان و در جمع قهرمانان سه‌ساله ليگ برتر، صادقي جوان تا جا بيفتد و خودش را پيدا كند، چند گل ناجور خورد و جايگاهش را از دست داد. به‌خصوص ضربه آزاد ايمان مبعلي كه در دقيقه 94 از دست او سُر خورد و شكست سپاهان را رقم زد باعث شد رضا محمدي كم‌تجربه در هفته‌هاي بعد و حتي در بازي يك‌چهارم ليگ قهرمانان آسيا در دروازه زردها بايستد و با اخراج در مقابل الاهلي سرنوشت آسيايي سپاهان را رقم بزند.


دوران دوري از ميدان براي صادقي بالاخره تمام شد و او بعد از هفته‌ها جايش را در تركيب سپاهان از محمدي پس گرفت. اما با افزايش بي‌اعتمادي‌ها نسبت به او، زمزمه خريد دروازه‌بان در نيم‌فصل قوت گرفته بود. صادقي برخلاف ابتداي فصل، حالا رفته‌رفته خود را پيدا كرده و درون دروازه سپاهان به مهره مطمئن‌تري تبديل شده، اما ظاهرا تصميم سپاهاني‌ها براي خريد دروازه‌بان كاملا جدي است.

هر روز يكي را مي‌آورند!

بعد از مدتي كه صحبت از معاوضه صادقي با هم‌تيمي سابقش شهاب گردان در ميان بود، اين روزها نام رحمان احمدي در كنار سپاهان شنيده مي‌شود. گويا رحمان احمدي در يك‌قدمي پيوستن به سپاهان قرار دارد. صادقي درباره اين‌كه آيا وجود اين نام‌هاي متعدد، او را آزار نمي‌دهد، مي‌گويد: «هر روز يك اسم مي‌شنوم و اين حرف‌ها براي من عادي شده. به قول معروف خودم را زدم به بي‌خيالي! ديگر برايم مهم نيست، اگر به اين مسائل فكر كنم و پيگير آنها شوم تمركزم از دست مي‌رود و اتفاقات اول فصل مي‌افتد.»

گفته مي‌شد در قرارداد صادقي قيد شده كه گلر ديگري مثل رحمان احمدي نبايد در سپاهان باشد. اما دروازه‌بان 23ساله سپاهان اين موضوع را رد مي‌كند: «در قراردادم قيد نشده كه گلر نياورند و مثلا رحمان احمدي نباشد. من ابتداي فصل به خاطر حضور شهاب گردان به پرسپوليس نرفتم. حاضر بودم در «ليگ 2» بازي كنم اما گلر اول باشم. نمي‌خواستم جايي باشم كه اسمي بزرگ‌تر از من آنجا باشد. دو، سه سال در ذوب كمتر بازي كرده بودم و مي‌خواستم كامل بازي كنم.»

شايد بهتر باشد بياورند!

بله! صادقي جوان در ابتداي فصل فقط يك هدف داشته آن هم اين‌كه بي‌رقيب باشد و هر هفته بازي كند. او در حال از دست دادن اين موقعيت است اما نگاه خودش به اين اهداف هم نسبت به ابتداي فصل كمي تغيير كرده: «اول فصل مي‌گفتم كه گلر نيايد موفق مي‌شوم اما حالا چنين نظري ندارم. من وقتي در ذوب كمتر بازي مي‌كردم هميشه در ليست تيم ملي بودم اما حالا نه.»

پس به اين ترتيب صادقي با ورود رقيب بزرگي به نام رحمان احمدي مشكلي ندارد. اما او رحمان را چقدر مي‌شناسد؟ «با رحمان احمدي در حد يك سلام و عليك ارتباط داريم. خوشحال مي‌شوم او به سپاهان بيايد. آقارحمان از من بزرگتر است و من اگر ادعايم مي‌شود بايد با او و دروازه‌بان‌هايي مثل شهاب گردان يا مهدي رحمتي رقابت كنم.» ظاهرا صادقي اعتماد به نفس كافي را براي شروع اين نبرد دارد. حداقل اين‌كه خودش سعي مي‌كند اين‌طور نشان بدهد: «الان در بهترين شرايط گلري‌ام از ابتداي فوتبالم قرار دارم و اميدوارم بتوانم با اين شرايط به سپاهان كمك كنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها