کد خبر: ۹۹۷۱۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۲۳ آذر ۱۳۹۱
به گزارش 598 به نقل از روابط عمومي ستاد راهيان نور موسسه فرهنگي هنري طلايه داران نور آفاق ، طبق جدول زمانبندي مشخص شده و طبق برنامه ي هر ساله ستاد شهيدصيادشيرازي از تاريخ دوم ديماه سال جاري ثبت نام از كاروانها و از تاريخ ابتداي بهمن ماه نيز ثبت نام از خودروهاي شخصي جهت خانواده ها براي ستاد شهيدباقري آغاز ميگردد.

لازم بذكر است با توجه به ظرفيت محدود مقرها ئيكه در مناطق جنوب ، در اختيار اين ستاد قرار دارد و روزانه 600 نفر براي ستاد شهيد صياد و 300 نفر براي ستاد شهيد باقري ، لذا اولويت ثبت نام با كاروانها و افرادي است كه در فرصت تعيين شده ثبت نام اوليه خود را در سايت انجام دهند و در مدت اعلام شده ثبت نام قطعي خود را انجام دهند.

آقاي سيد امير طباطبائي اضافه كردند:

درتاريخ اوليه ثبت نام ، قطعيت تعداد افرادي كه تمايل به شركت در برنامه ها را دارند با يستي از طرف مسئولين محترم كاروانها اعلام شود تا ظرفيت باقيمانده براي ثبت نام ديگركاروانها با مشكل مواجه نگردد.

همچنين مسئولين كاروانها ئيكه در خواست حضور بيش از يك دوره را با توجه به تعداد بالاي زائرانشان را دارندبايستي در همان روز اول ثبت نام ، تاريخهاي درخواستي خودرا اعلام نموده تا در اولويت ثبت نامها منظور گردد.
 
در پايان اعلام ميدارد ، آغاز برنامه هاي ستاد شهيدصيادشيرازي در صورت حضور گروهي كاروانها از تاريخ25/11/91 لغايت 7/1/92(در صورت تكميل شدن ظرفيت در سال 92) وستاد شهيدباقري از تاريخ27/12/91 لغايت 8/1/92 خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها