کد خبر: ۹۹۷۱۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۲۳ آذر ۱۳۹۱
اين‌كه دلخوري نكونام چه چيزي است را نمي‌دانم اما ما سعي كرديم كه قداست او را حفظ كنيم و باور كنيد وقتي او به كره جنوبي گل زد من از جواد بيشتر خوشحال شدم

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، استقلال نيم‌فصل اول ليگ را با دو شكست به پايان برد و در فاصله آن دو بازي تا ديدار فردا مقابل سايپا، در يك بازي دوستانه مقابل پيكان هم باخت. با اين حال امير قلعه‌نويي از شرايط تيمش راضي است و به برد در بازي فردا اميد زيادي دارد.

 

سرمربي استقلال با تاكيد بر اين‌كه نفرات جذب شده بر اساس افكار تاكتيكي او به استقلال آمده‌اند، ادامه داد: «در فصل نقل و انتقالات ما دست مديرعامل را باز گذاشتيم و مهره‌ها را اولويت‌بندي كرديم. مثلا تركيب تيم را مي‌كشيم و مهره‌ها را جاي آنها مي‌گذاريم. چند نفر در فهرست ما بودند اما تأكيد مي‌كنم نفرات جذب شده مدنظر استقلال بودند.

 

قلعه‌نويي درباره جواد نكونام هم حرف‌هاي تازه‌اي دارد: نكونام سرمايه ملي است درست مثل فرهاد مجيدي و علي دايي. ما نكونام را با شرايط خاص جذب كرديم و حتي اگر همين حالا از استقلال برود 3 تا 4 ميليارد تومان گير باشگاه مي‌آيد. شايد او اوايل كارايي لازم را نداشت ولي حالا به يكي از بازيكنان خوب ما تبديل شده و خودش هم مي‌داند شايد اگر در ايران انتخاب ديگري مي‌كرد اين‌قدر راحت نمي‌توانست به شرايط برگردد. اين‌كه دلخوري نكونام چه چيزي است را نمي‌دانم اما ما سعي كرديم كه قداست او را حفظ كنيم و باور كنيد وقتي او به كره جنوبي گل زد من از جواد بيشتر خوشحال شدم.

 

سرمربي استقلال افزود: من هم شنيده‌ام كه نكونام پيشنهادهايي دارد ولي بايد در نقل و انتقالات 3 چيز را لحاظ كرد؛ اول احساس، دوم بازيكن و سوم منافع باشگاه. اگر نكونام آرامش نداشته باشد و احساس كنيم نمي‌‌تواند كارايي لازم را داشته باشد مشكلي با اين مساله نداريم. من هم معتقدم بايد به نكونام آرامش بدهيم.

 

غيبت چند روزه ساموئل در تمرينات اين شايعه را به وجود آورده كه او هم مثل توزي و جانواريو از آبي‌پوشان جدا خواهد شد. قلعه‌نويي اين در مورد گفت: از ساموئل هيچ خبري نداريم. اگر شما مي‌دانيد او كجاست من هم مي‌دانم! اما شنيده‌ام كه اين بازيكن طي امروز و فردا به ايران برمي‌گردد. ظاهرا ساموئل مشكل پاسپورتي داشت كه در حال حل شدن است.

 

گل نوشت، سرمربي استقلال پيرامون ليگ قهرمانان آسيا هم گفت: ما به گروه سختي خورده‌ايم و نمي‌دانم چرا در تمام 4 سالي كه با تيم‌هاي مختلف شركت كرده‌ام هم قرعه سختي داريم و هم گروه سختي. تيم‌هاي حريف خرج زيادي مي‌كنند ولي ما هم از يك لحاظ خيالمان راحت است چون نيروي انساني خوبي داريم. مي‌‌دانم كه كار سختي داريم ولي بايد تمام تلاشمان را هم انجام دهيم. در حال حاضر در فكر يارگيري هستيم و يك بازيكن بوليويايي هم به جمع‌مان اضافه شده و اميدوارم با كمك خدا و اهل بيت(ع) در اين راه هم موفق باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها