کد خبر: ۹۹۶۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۲۳ آذر ۱۳۹۱
پیمان قاسم خانی گفت: «بهترین کاری که برای بهبود اوضاع پرسپولیس می شود کرد، دعاست.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ پیمان قاسم خانی سناریست توانای وطنی که نامش پای هر پروژه ای باشد عیار پروژه بالا می رود در تازه ترین گفتگوی خود از این صحبت کرده که پرسپولیسی است و اگر در شرایط فعلی مربی این تیم بود تمام بازیکنان را اعدام می کرد.


بخش هایی از گفته های قاسم خانی را در ادامه می خوانید:


* پرسپولیسی ام اما نه از نوع قاتلش


والله بهترین کاری که برای بهبود اوضاع پرسپولیس می شود کرد، دعاست. اینکه می گویم پرسپولیسی ام منظورم این است که اگر قرار باشد استقلال حریف پرسپولیس باشد دوست دارم پرسپولیس دو تا به آنها بزند نه 5 تا. کلا دوست ندارم تیم مقابل ضایع شود و حتی زمانی که استقلال با تیم دیگری جز پرسپولیس بازی دارد، دوست دارم ببرد. در اصل پرسپولیسی ام اما نه از نوع قاتلش.


* پرسپولیس قشنگ بازی نمی کند


واقعیت این است که در چند وقت اخیر پرسپولیس قشنگ بازی نمی کند. انگار قوتبالمان هم کمی شانسی شده، مثلا یک روز می بینی آن قدر درخشان بازی می کنند که یاد رئال مادرید می افتی و روز دیگر شکلی دیگر. انگار این فوتبال ما فرمول ندارد. یک روز بازیکنان حالشان خوب است و یک روز، بد! یک وقت هایی احساس می کنم آن قدر که حال بازیکن ها در سرنوشت یک بازی تاثیرگذار است، مربی تاثیرگذار نیست.


* همه شان را اعدام می کردم


اگر در شرایط فعلی مربی پرسپولیس بودم که همه شان را اعدام می کردم. اصولا اگر بخواهی از منظر یک مربی به فوتبال نگاه کنی آن حالی که به عنوان تماشاگر عادی داری را از آن نمی بری. من فوتبال را نگاه می کنم برای اینکه لذتش را ببرم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها