کد خبر: ۹۹۶۲۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۲۳ آذر ۱۳۹۱
فرزند بازداشتی رئیس تشخیص مصلحت باز هم حاشیه ساز شد!
فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی که پیشتر در هنگام ورود به ایران و نحوه دستگیری اش و بعدها بدلیل بستری در بیمارستان در جریان بازداشت، حاشیه ساز شده بود؛ این بار بوسیله انتشار یک فایل صوتی از صحبت های وی، توجهات را به خود جلب کرده است.
انتشار یک فایل صوتی منتسب به مهدی هاشمی، مجدداً پسر زندانی رئیس تشخیص مصلحت را در صدر خبرها قرار داد.
به گزارش سرویس سیاسی صراط؛ فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی که پیشتر در هنگام ورود به ایران و نحوه دستگیری اش و بعدها بدلیل بستری در بیمارستان در جریان بازداشت، حاشیه ساز شده بود؛ این بار بوسیله انتشار یک فایل صوتی از صحبت های وی، توجهات را به خود جلب کرده است.
ای درحالیست که برادر مهدی هاشمی فایل صوتی منتشره از مکالمه تلفنی وی با همکار فراری نشریات زنجیره ای را «نوار ساخته شده»، «صداهای پراکنده مهدی به علاوه تقلید صدای او» می داند.
در همین ارتباط، رسانه‌های ضد انقلاب نیک آهنگ کوثر را به خاطر انتشار یکی از 20 نوار مکالمات خود با مهدی هاشمی که حاوی اطلاعات جالبی درباره عملکرد مهدی هاشمی در همراهی با ضد انقلاب است، مورد حمله شدید قرار داده و او را به عدم امانتداری و سوءاستفاده از اعتماد طولانی مهدی هاشمی متهم کرده اند.  
نیک آهنگ کوثر نیز متقابلاً، هوشنگ بوذری شاکی مهدی هاشمی در دادگاه کانادایی را مسئول انتشار این نوار مکالمه معرفی کرده است. وی که ضبط شدن این مکالمه تلفنی توسط خود را تایید می کند، تاکید کرده است که او این فایل را منتشر نکرده است و تنها در اختیار دادگاهی در کانادا که به شماری از اتهام های منتسب به مهدی هاشمی رسیدگی می کرد، قرار داده است.
مهدی هاشمی در بخشی از گفت‌وگو با نیک آهنگ کوثر به وی می گوید:«این اشتباهی که شما در دوم خرداد کردید و آقای هاشمی را از خاتمی جدا کردید، این دفعه هم شما دعوا راه انداختید. همان دوم خرداد که (اصلاح طلبان) به ما فحش دادند ما گفتیم هدفمان مشترک است و دعوا راه نینداختیم. ما می توانستیم اما تفاهم کردیم که همه نیروها باید متحد بشویم و جلوی نظام بایستیم، استراتژی ما از روز اول همین بوده است.... هنوز هم معتقدیم باید به رهبری فشار آورد... اطلاعاتی‌ها در هر گروه نیرو دارند و بینشان اختلاف می اندازند و نمی گذارند متحد بشوند. شما الان نگاه کن! اپوزیسیون شده 300 گروه! باید به آنهایی که در داخل کشور در حال جنگ (فتنه) هستند کمک کرد، الان بار بر دوش آنهاست... ما داریم رو بازی می کنیم، من با بی.بی.سی و اینها نمی‌توانم مصاحبه کنم چون در ایران این کار جرم تعریف شده است. حرف هایی که ماها می زنیم حرف هایی که بابای من زد، از همه حرف‌های آقایون (اصلاح‌طلبان) تندتر بوده است! ما تقسیم کار کرده‌ایم هر کسی کار خودش رو می کند. بابا کار خودش رو می‌کند... دعوای من با بابا این است که ما باید تهاجمی‌تر بشویم با اینها... کارهایی که من کرده‌ام صد برابر بدتر از سخنرانی‌های شماهاست و نظام هم می‌داند...من با بی.بی.سی مصاحبه کنم خیلی کارهای دیگر را نمی‌توانم بکنم و الان از ایران از بالا و پایین کشور با من ارتباط دارند و من اگر فردا با بی.بی.سی مصاحبه کنم اینها دیگر نمی‌توانند با من ارتباط داشته باشند. بازی من آنطوری نیست که شما بتوانید بفهمید. این که من الان بخواهم رو بازی کنم خیلی زود است. البته من حرف‌های شما را قبول دارم که آقای هاشمی باید فتیله را بکشد بالا. ماها هیچ امتیاز عملی الان نمی توانیم از رهبری بگیریم و خیالت راحت باشد نظام هیچ امتیازی الان به ما نمی دهد.»

در همین ارتباط، عباس جعفری دولت آبادی دیروز در جریان کنفرانسی خبری و در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود؛ "به تازگی یک فایل صوتی در رابطه با مهدی هاشمی منتشر شده. آیا دادستانی بر روی این پرونده مطالعه ای انجام خواهد داد؟"، اظهار داشت: «هر کسی این موضوع را تکذیب کند، به خودش منتسب می شود.»

با توجه به این فایل صوتی شائبه همکاری شخص مهدی هاشمی با عناصر معاند و ضد انقلاب و عاملین فتنه 88 بیش از پیش تقویت می شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها