کد خبر: ۹۹۵۵۱
زمان انتشار: ۰۷:۰۰     ۲۳ آذر ۱۳۹۱
معاون مديركل آژانس بين المللي انرژي اتمي ابراز اميدواري كرد كه در جريان سفر به ايران، تهران اجازه بازديد از سايت پارچين را به بازرسان آژانس بدهد.

به گزارش 598، کیهان به نقل از خبرگزاري رويترز با اعلام اين خبر، افزود: هرمان ناكارتس،معاون مديركل آژانس بين المللي انرژي اتمي روز چهارشنبه پيش از سفر به ايران در فرودگاه وين به خبرنگاران گفت: اگر ايران به ما دسترسي (به پارچين) بدهد، از آن فرصت استقبال خواهيم كرد و ما آماده رفتن هستيم. مذاكرات فني و حقوقي هيات هاي ايران و آژانس به ترتيب به سرپرستي ناكارتس، معاون مديركل آژانس در امور پادمان ها و علي اصغر سلطانيه، نماينده دائم ايران در آژانس بين المللي انرژي اتمي صبح روز پنجشنبه در محل سازمان انرژي اتمي برگزار مي شود.
در آستانه اين مذاكرات، دن شاپيرو، سفير آمريكا در تل آويو با بيان اين كه فرصت براي حل ديپلماتيك برنامه هسته اي ايران وجود دارد مدعي شد: اما اين فرصت براي هميشه وجود ندارد و ما هيچ گزينه اي را از روي ميز حذف نكرده ايم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
شهروند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
این حرفها بهانه و تهدیدی بیش نیست بازدید از پارچین فقط اطلاعات جاسوسی آنهارا تکمیل میکند همین این شخصیت آزانس هیچ اختیاری از خود ندارد اگرهم چشمان او واقعیت را ببینند ولی زبانش اتکار میکند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها