کد خبر: ۹۹۴۷۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۲۲ آذر ۱۳۹۱
مدافع تیم فوتبال استقلال که در لیست مازاد آبی پوشان قرار دارد گفت: «مسئولان باشگاه استقلال می‌گویند من به هیچ تیمی جز نفت تهران نمی‌توانم بروم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ میثم حسینی درباره وضعیتش با باشگاه استقلال و ادامه همکاری اش با این باشگاه اظهار داشت: «با این وضعیت فکر نمی‌کنم در استقلال بمانم. باشگاه به من می‌گوید نمی‌توانم به هیچ تیمی جز نفت تهران بروم، این در حالی است که من از باشگاه‌های دیگر چند پیشنهاد دارم.»


به گزارش مهر، وی افزود: «من تا پایان این فصل با استقلال قرارداد دارم اما برای من جای سئوال است که چرا می‌گویند فقط باید به نفت تهران بروم؟ کجای دنیا یک باشگاه تعیین می‌کند بازیکنش به کدام تیم برود؟!»


مدافع استقلال در خصوص حضور نیافتنش در تمرین این تیم گفت: «به من گفتند سر تمرین نروم. برای همین هم به باشگاه آمدم تا تکلیفم را مشخص کنم. باید در این خصوص با مدیر عامل باشگاه حرف بزنم و از او بپرسم که آیا این موضوع صحت دارد یا خیر. اگر صحت دارد باید به صورت کتبی این مسئله را به من اعلام کنند.»


حسینی در پاسخ به این سئوال که "دلیل کنار گذاشته شدنش از تیم استقلال چیست"؟، خاطر نشان کرد: «این یک موضوع طبیعی است که یک سرمربی به بازی یک بازیکن اعتقاد نداشته باشد و بخواهد از او استفاده نکند اما اینکه به من بگویند به هیچ تیمی جز نفت تهران نمی توانم بروم جای سئوال دارد.»


وی افزود: «باشگاه استقلال و نفت تهران با یکدیگر تفاهمنامه ای را امضا کرده اند تا بازیکنانی را مبادله کنند بدون آنکه ما را در جریان این مسئله قرار دهند. فکر نمی‌کنم بدون رضایت بازیکن چنین چیزی امکان پذیر باشد. وقتی این تفاهمنامه امضا شد تازه ما را در جریان گذاشتند که چه اتفاقی افتاده است.»


مدافع استقلال با بیان اینکه از باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان هم پیشنهاد دارد، گفت: «من برای پیراهن آبی ارزش زیادی قائلم و این تیم را با تمام وجود دوست دارم؛ با وجود این با این اتفاقات فکر نمی کنم دیگر در استقلال بمانم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها