کد خبر: ۹۹۴۷
زمان انتشار: ۱۸:۳۳     ۱۰ اسفند ۱۳۸۹
استاندار خراسان شمالي گفت: آمادگي‌هاي لازم براي ميزباني از آيت‌الله نوري همداني در اين استان فراهم شده است.
به گزارش خبرگزاري فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگي سفر آيت‌الله نوري‌همداني اظهار داشت: براي حضور اين مرجع عاليقدر از چند ماه قبل پيگيري‌هاي لازم از سوي استانداري انجام شد.
وي با اشاره به اهميت سفر آيت‌الله نوري‌همداني افزود: حضور معظم له در خراسان شمالي به عنوان نخستين حضور مراجع تقليد در استان محسوب مي‌شود، از اين رو بايد نهايت بهره را از اين سفر معنوي و پرخير و بركت برد.
امام جمعه بجنورد هم در اين نشست با بيان اينكه هدف از اين برنامه تقويت مقام معظم رهبري و جايگاه ولايت است، اظهار داشت: آيت‌الله نوري‌همداني نقش عظيمي را در جهان اسلام دارد.
آيت‌الله حبيب‌الله مهمان‌نواز با اشاره به اينكه اين مرجع تقليد سفرهاي مختلفي را به استان‌هاي كشور دارند، آن را نشان دهنده توجه معظم له به مسائل مختلف برشمرد.
وي با تاكيد بر اينكه امروز مراجع تقليد از اعتبار خوبي در نظام اسلامي برخوردارند، گفت: اين حاكي از روحيه اسلامي، ولايي و معنويت مردم نظام اسلامي است.
امام جمعه بجنورد همچنين چهار عامل را براي قوام دين و دنيا ضروري برشمرد و توضيح داد: بر همين اساس عالمي كه علم خودش را به كار برد، انساني كه به دنبال طلب علم باشد و همچنين ثروتمندي كه در راه خدا بخشنده بوده و فردي كه آخرت خود را به دنيا نفروشد، عاقبت به خير مي‌شود.
مديركل اوقاف و امور خيريه خراسان شمالي هم با بيان اينكه سفر آيت‌الله نوري‌همداني به استان فعلا براي 24 اسفند هماهنگ شده است، اظهار داشت: معظم له علاوه بر حضور در بجنورد در سه شهرستان اسفراين، شيروان و مانه و سملقان حضور مي‌يابند.
حجت‌الاسلام رحيم مهدوي‌پور با اشاره به جايگاه رفيع اين مرجع تقليد بر استفاده از بركات معنوي اين سفر تاكيد كرد.
معاون سياسي و اجتماعي فرماندار بجنورد نيز در اين نشست اعلام كرد: آمادگي‌هاي لازم به منظور سفر اين مرجع تقليد در شهرستان انجام شده است.
محمدرضا اكبري گفت: در اين راستا ستادي در فرمانداري شهرستان بجنورد تشكيل شده است.
برپايه اين خبر، اين نشست در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها