کد خبر: ۹۹۴۴۹
زمان انتشار: ۱۷:۳۴     ۲۲ آذر ۱۳۹۱
از شنبه هفته آینده؛
سردبیر هفته‌‌نامه پنجره گفت: پنجره انشاالله شنبه هفته آینده در کیوسک‌های سراسر کشور خواهد بود و با قدرت کار خود را ادامه می‌دهد.
 به گزارش پایگاه 598، سید مرتضی فاطمی سردبیر نشریه پنجره در گفت‌وگو با فارس از انتشار این هفته‌نامه از شنبه آینده خبر داد و گفت: چهار سال پیش برخی از عزیزان و دردمندان انقلاب به ویژه آقای زاکانی با طراحی زیر ساخت‌های و فراهم‌آوری امکانات، پایگاهی را در قالب نشریه پنجره برای دوستداران  نظام بنیان نهادند.

سردبیر نشریه پنجره تصریح کرد: به یمن ورود پنجره هوایی تازه در فضای فکر، اندیشه وحتی سیاست به وجود آمد و بارقه‌های امید در دل دوستان انقلاب شکل گرفت.

 وی ضمن گلایه از برخی بی مهری ها و بیان برخی از دلایل تعطیلی چند هفته‌ای پنجره افزود: خیلی‌ها از این بسته شدن ناراحت و نگران شدند؛ اما بسیاری نیز نه تنها ناراحت بلکه خوشحال هم بودند.

وی همچنین گفت: ما نشریه‌ای هستیم که متکی به مخاطبیم و از مانیفست روزنامه‌نگاری حرفه‌ای؛ پیروی نمی‌کنیم چراکه در روزنامه‌نگاری حرفه‌ای شما باید تجارت پیشگی کنید؛ در این نوع روزنامه‌نگاری باید برای نیل به موفقیت، روزنامه نگاری آفتاب پرستانه را خوب و حرفه‌ای آموخت؛ اما چه کنیم که الحمدلله ما از ژورنالیسم حرفه‌ای بویی نبرده‌ایم.

سردبیر پنجره افزود: مخاطبین ما معمولاً‌ از طبقه متوسط هستند و اگر ما قیمت را بالاتر می‌بردیم مخاطب را از دست می‌دادیم.

فاطمی گفت: پنجره انشاالله شنبه هفته آینده در کیوسک‌های سراسر کشور خواهد بود و با قدرت کار خود را ادامه می‌دهد.

سردبیر هفته‌نامه پنجره در پایان خاطرنشان کرد: پنجره جزء معدود نشریاتی است که فروش شهرستان‌های آن بیشتر از تهران است و این را از افتخارات خود می‌داند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها