کد خبر: ۹۹۴۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۲ آذر ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: بازیکنان تیم فوتسال صبای قم لباس و کفش برای تمرین ندارند و با این شرایط در تیم نخواهم ماند.

قدرت‌الله باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شرایط تیم فوتسال صبا عنوان کرد: هم‌اکنون در صدر جدول قرار داریم و شرایط خوبی با بازیکنان با استعداد داریم. سه عامل مهم در نتیجه‌گیری ما وجود داشت. یکی رفاقت بین بازیکنان، دیگری استعداد آنها و اینکه کم‌توقع هستند و سوم وجود تماشاگران که معمولا در هر مسابقه بیش از 2 هزار نفر به سالن می‌آیند.

وی ادامه داد: من مدارک دانشگاهی و دکترای خود را در بحث فوتبال و ورزش گرفته‌ام. با بازیکنان به گونه‌ای رفتار می‌کنم که همچون دانشجوی من هستند. باید روانشناسی را به خوبی دانست و از آن بهره برد. یکی از مهمترین علت هایی که فوتسال ما نتیجه نگرفته همین موضوع است که تیم‌ها از آن بهره نمی‌برند.

سرمربی تیم فوتسال صبا در مورد اینکه قبل از دیدار با هلال احمر با مهدی حسن‌زاده درگیر شده است، گفت: من رابطه صمیمی با بازیکنان دارم، اما کار جای خود دارد. حسن‌زاده نسبت به برخی مسائل اعتراض داشت اینکه کم بازی می‌کند و در میدان حاضر نمی‌شود. نباید چنین مسائلی در تیم وجود داشته باشد. حسن‌زاده به علت اینکه نتوانست خود را وفق دهد کنار گذاشتیم و یکی دیگر از بازیکنان را که چنین مقایسه‌ای انجام داد تنبیه انضباطی کردیم. او با اینکه سال اول حضورش در فوتسال را تجربه می‌کند اما خود را با بازیکنان ملی‌پوش مقایسه می‌کند. هر بازیکن باید به شرایط خود نگاه کند و در حد توانایی‌اش وارد میدان خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا از سمت خود استعفا داده است تصریح کرد: نامه‌ای به هیئت مدیره باشگاه نوشتم و اعلام کردم که اگر شرایط و امکانات ما بهتر نشود استعفا خواهم داد و می‌روم. شرایط اولیه یعنی لباس و تمرین را نداریم. دوست ندارم بازیکنانم با کفش کهنه وارد زمین شوند. بازیکن اینگونه خراب می‌شود هر چند که متاسفانه سال‌های گذشته شخصیت بازیکن را خراب کرده‌ایم. اگر بازیکنی که همه در شهر قبولش دارند لباس و کفش نداشته باشد با مشکل روبرو می‌شود. درست نیست تیم صدر‌نشین با این شرایط تمرین کند. اگر چنین مسائلی وجود داشته باشد تیم با مشکل روبرو می‌شود.

باقری در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد در هیئت فوتبال استان قم شرکت کند خاطرنشان کرد: عشق و علاقه من مربیگری است. هنوز تصمیم قطعی‌ای در مورد حضور در هیئت فوتبال نگرفته‌ام. من نامه‌ای نوشتم و گفتم اگر شرایط خوب نباشد استعفا می‌دهم اما انگار به گونه‌ای دیگر تلقی کردند باید ببینیم شرایط چه می‌شود.

سرمربی صبا در خصوص به تعویق افتادن بازی با منصوری خاطرنشان کرد: خوشبین هستم. خدا کند این موضوع جز معادلات پیچیده پشت پرده نباشد. منصوری با گیتی‌پسند بازی کرده بود و انرژی آنها خالی شده بود. عدالت این بود که بدون دلیل بازی را به تعویق نیندازند. تا می‌خواهیم دور بگیریم دستی ما را می کشند. خدا کند این موضوع عمدی نباشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها