کد خبر: ۹۹۴۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۲۲ آذر ۱۳۹۱
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه حرف گل‌محمدی مبنی بر مشاوره نگرفتن از دیگران قشنگ نبوده، گفت: «گل‌محمدی نه تنها از علی پروین بلکه باید از 10 نفر دیگر هم مشاوره بگیرد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ افشین پیروانی درباره درخواست گل‌محمدی مبنی بر استقلال کامل در پرسپولیس اظهار داشت: «اول از همه باید بگویم هنوز تکلیف مانوئل ژوزه مشخص نشده است ولی اگر قرار باشد ایشان در پرسپولیس نباشد محتمل‌ترین گزینه برای هدایت تیم یحیی گل‌محمدی است.»


به گزارش مهر، وی با بیان اینکه قرار نیست هیچکس در کار گل‌محمدی دخالت کند، ادامه داد: «اینکه گل‌محمدی گفته است مشاوره هم نمی‌خواهم حرف قشنگی نیست و برای او مشکل‌ساز می‌شود. در فوتبال روز دنیا، تمام مربیان بزرگ یک تیم مشاور و آنالیزور دارند و هستند آدم‌های زیادی که به سرمربیان کمک کنند.»


عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: «کمیته فنی تصمیم گرفت یک فرد با تجربه و یک نماینده در تیم داشته باشد که این مسئولیت به علی پروین محول شد. قرار نیست پروین در کار گل محمدی دخالت کند و تصمیم نهایی با خود سرمربی است.»


«گل‌محمدی باید بداند پرسپولیس مثل باشگاه‌هایی نیست که قبلا در آنها کار کرده است.» وی  با بیان این مطلب، افزود: «کار یحیی در پرسپولیس سخت است. من خودم در پرسپولیس کار کرده‌ام و با این فضا آشنا هستم. حالا گل‌محمدی می‌آید و می‌بیند که کار کردن در این باشگاه دشواری خودش را دارد که باید از بزرگان و پیشکسوتان مشاوره بگیرد. او نه تنها از پروین که باید از 10 نفر دیگر هم مشاوره بگیرد تا موفق باشد.»


پیروانی در پایان درباره دیدار دوستانه تیمش با پرسپولیس هم گفت: «روز گذشته بحث بازی دوستانه پرسپولیس پیش از حضور در جام حذفی مطرح شد و ما (سنگ آهن بافق) اعلام آمادگی کردیم با این تیم بازی کنیم. در صورت قطعیت، قرار است این بازی فردا (پنجشنبه) و یا جمعه برگزار شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها