کد خبر: ۹۹۲۲
زمان انتشار: ۱۷:۱۱     ۱۰ اسفند ۱۳۸۹
نخست وزير رژيم صهيونيستي با انتقاد از غربي‌ها به دليل بي‌توجهي به اغتشاشگران داخلي ايران، اعلام كرد كه آشوبگران داخلي ايران نيازمند كمك فوري غرب هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس، "بنيامين نتانياهو " كه از سقوط ديكتاتورهاي متحد اسرائيل در منطقه بشدت نگران شده است و معتقد است كه بر اثر انقلاب‌هاي منطقه ايران روز به روز قدرتمندتر مي‌شود، تلاش كرد كه توجه غرب را به سوي ايران جلب كند.نتانياهو با ابراز نااميدي از آنچه وي بي‌توجهي كشورهاي غربي به اتفاقات ايران خواند، اعلام كرد كه غرب با بي‌توجهي به آنچه در ايران در جريان است، برخورد مي‌كند.


نتانياهو اين سخنان را در گفتگو با روزنامه انگليسي تلگراف بيان كرد و با معترض خواندن آشوبگران و منافقان داخلي ايران، مدعي شد: نظام ايران در برخورد با معترضان كه خواستار رهايي از ظلم و فساد هستند، با زور برخورد كرد... آنان [اغتشاشگران] به كمك فوري [غربي‌ها] نياز دارند.نتانياهو در حالي تلاش مي‌كند توجه كشورهاي غربي را به ايران معطوف كند كه بسياري از كارشناسان منطقه معتقدند كه عمده‌ تحولات خاورميانه به زيان آمريكا و رژيم صهيونيستي در جريان است و تل‌آويو تلاش مي‌كند با ايجاد مشكل و فشار بين‌المللي بر ايران، مانع تاثيرگذاري ايران بر تحولات منطقه شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها