کد خبر: ۹۹۰۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۱ آذر ۱۳۹۱
لیگ برتر - محمد نصرتی مدافع ملی پوش تراکتورسازی چند روزی است که در تمرینات این تیم غیبت دارد و ظاهرا از مسئولان این باشگاه ناراحت است.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ با این حال او زیاد دوست ندارد در این خصوص صحبت کند. نصرتی می گوید: «مشکلاتی وجود دارد که درون خانواده تراکتورسازی است و وقتی ما در یک خانواده هستیم باید به مشکلات یکدیگر اهمیت بدهیم. من با آقای آذرنیا صحبت کردم و گفتم تا زمانی که مشکلم حل نشود در تمرینات شرکت نمی کنم.»
نصرتی در پاسخ به این سوال که آیا در مورد مشکلت با جعفری مدیرعامل باشگاه صحبت کردی و آیا این موضوع به مسائل مالی مربوط می شود خاطرنشان می کند: «مشکل من شخصی و درون خانوادگی است و ترجیح می دهم آن را بازگو نکنم. یک سری مسائل پیش آمده که باید حل شود. من دو سه بار است که به جعفری زنگ می زنم ولی جوابم را نمی دهد و امیدوارم باشگاه هر چه زودتر به تعهدات خودش عمل کند. در ضمن باید بگویم که مشکل من ربطی به مسائل مالی ندارد.»
مدافع تراکتورسازی در خصوص گروه بندی تراکتورسازی در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا تاکید می کند: «در آسیا هیچ تیمی از پیش برنده یا بازنده نیست. روی کاغذ کارمان از استقلال آسان تر است اما این دلیل نمی شود که گمان کنیم کار سختی نداریم. باید تیمهای حریف را آنالیز کنیم و بهترین عملکرد را مقابل آنها داشته باشیم. تراکتور با این تیم و به واسطه این هواداران پرشور می تواند نتایج بسیار خوبی بگیرد.»
چند روز پیش رسانه ها از پسشنهاد تیم چینی به نصرتی خبر دادند که او در این خصوص هم حرف می زند:«من یک پیشنهاد از چین داشتم ولی آن را رد کردم.فکر می کنم ماندن در فوتبال ایران بهتر است در ضمن با تراکتور قرارداد دارم و نمی توانم بدون رضایت از این تیم جدا شوم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها