کد خبر: ۹۹۰۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۱ آذر ۱۳۹۱
بعد از جلسه چهار ساعته کمیته فنی پرسپولیس نیتجه ای که گرفته شد این بود: «اخراج موقت ژوزه، حضور موقت یحیی، زندگی موقت پرسپولیس!»
به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس ظهر دیروز برای مشخص کردن تکلیف ادامه فعالیت مانوئل ژوزه برگزار شد. جلسه‌ای که پروین، آشتیانی، خوردبین، وطنخواه، پیروانی، استیلی و رویانیان در آن حضور داشتند و بعد از 4 ساعت بحث، رای به برکناری مانوئل ژوزه و حضور موقت یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی دادند.


نکته مهم اینکه اعلام خبر برکناری سرمربی پرتغالی پرسپولیس توسط خبرگزاری‌ها، جنجال فراوانی به وجود آورد و باعث عصبانیت شدید محمد رویانیان شد. مدیرعامل پرسپولیس اعتقاد داشت با انتشار رسمی این خبر او مجبور می‌شود کل طلب باقی‌مانده ژوزه را به او پرداخت کند.


* رویانیان: یحیی موقتا زیرنظر پروین کار می‌کند


مدیرعامل پرسپولیس بعد از تمام شدن جلسه به خبرنگاران گفت: «ما با اعضای کمیته فنی چهار ساعت درباره سه موضوع بحث کردیم. بخش اول عملکرد مانوئل ژوزه بود که تک تک اعضا درباره عملکرد او در نیم فصل گزارش دادند و تمام مسائل را علمی مطرح کردند. در نهایت بر اساس اجماع اعضای کمیته فنی، ژوزه نمره قبولی کسب نکرد و تصمیم درباره رفتن و یا ماندن او را در اختیار من گذاشتند. حالا هم نیاز به فرصت 48 ساعته دارم تا در این باره تصمیم بگیرم؛ چون ناهار نخورده‌ام و سلول‌های مغزی‌ام کار نمی‌کند!»


رویانیان در ادامه به بررسی عملکرد بازیکنان اشاره کرد و گفت: «موضوع دوم مطرح شده در این جلسه بررسی عملکرد بازیکنان بود. ما 10 بازیکن تیم ملی داریم که تمام عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار گرفت. اعضای کمیته از آنها راضی نبودند، به تک تک آنها امتیاز دادند و قرار شد آقای سالارکیا، رئیس کمیته انضباطی باشگاه بخشنامه‌ای را تنظیم کند و اولتیماتومی را برای نیم فصل دوم در مورد عملکرد بازیکنان در اختیار آنها قرار بدهد.» مدیرعامل پرسپولیس، گل‌محمدی را "جانشین موقت" ژوزه معرفی کرد:« در بخش سوم حرف‌هایمان تصمیم گرفته شد تا زمانی که وضعیت ژوزه مشخص نشده، یحیی گل محمدی زیر نظر پروین تمرینات را پیگیری کند. اگر تصمیم بر رفتن ژوزه شد، گل‌محمدی سرمربی موقت خواهد بود تا اینکه کمیته فنی شخص جدیدی را معرفی کند.»


او احتمال حضور کریم باقری در پرسپولیس را هم تلویحا تایید کرد: «ما مخلص آقا کریم هم هستیم و همه‌چیز درباره ایشان به زودی مشخص خواهد شد.»


* جنجال سردار: چرا نوشتید ژوزه اخراج شده؟!


رویانیان چند دقیقه بعد از پایان مصاحبه‌ و پس از آنکه از طریق مدیرروابط عمومی باشگاه درجریان نحوه منتشر شدن صحبت‌هایش در خبرگزاری‌ها قرار گرفت، با سرعت به جمع خبرنگاران برگشت و با عصبانیت به آنها گفت: «چرا نوشته‌اید ژوزه اخراج شده‌؟ خواهشا انصاف داشته باشید. مصالح کشور و باشگاه در پیش است. وقتی چنین چیزی می‌نویسید، باید تبعات آن را هم قبول کنید. اخراج کردن یک مربی تبعات دارد. شما که نوشته‌اید ژوزه اخراج شد، حالا هم پولش را بدهید.»


رویانیان که مشخص بود از سنگینی قرارداد ژوزه و تبعات برکناری او نگران است، ادامه داد: «من گفتم در 72 ساعت آینده در مورد ژوزه تصمیم گیری می‌کنم. حتی ممکن است او به پرسپولیس برگردد! کمیته فنی از او رضایت ندارد و ایشان امتیازات لازم را نگرفته اما تصمیم گیری در مورد این مربی را به من واگذار کرده. حالا شما خبرنگاران به او کمک می کنید تمام پولش را بگیرد. شما ما را تحت فشار قرار می‌دهید، در حالی که من این فرصت را دارم که با ژوزه بنشینم و تفاهم کنم اما شما نوشته‌اید ژوزه عزل شد و گل محمدی سرمربی پرسپولیس است. برایتان متاسفم که کم‌لطفی کردید. شاید ما با ژوزه توافق کنیم اما شما نمی‌گذارید این اتفاق بیفتد.»


پس از این اتفاق حسین قدوسی، مدیر روباط عمومی باشگاه بین خبرنگاران آمد و به آنها گفت: «پای یک مبلغ میلیاردی در میان است و با این تیترها، همه‌چیز به ضرر باشگاه می‌شود. سردار هم به همین خاطر عصبانی شده بود.»


* جلسه با ژوزه تا فردا


شب قبل از برگزاری نشست کمیته فنی، رویانیان در جلسه‌ای خصوصی و یک ساعته با مانوئل ژوزه درباره عملکرد پرسپولیس در نیم فصل اول با او صحبت کرد. او در پایان این جلسه از ژوزه خواست در جلسه کمیته فنی شرکت کند اما سرمربی پرتغالی پرسپولیس با درخواست مدیرعامل تیمش مخالفت و اعلام کرد ترجیح می دهد در این جلسه حضور نداشته باشد. حالا هم قرار شده تا فردا جلسه‌ دیگری بین رویانیان و ژوزه برگزار شود تا طرفین برای فسخ قرارداد با هم کنار بیایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها