کد خبر: ۹۸۹۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۲۱ آذر ۱۳۹۱
لیگ برتر - محمد رویانیان با آمدن روی خط برنامه 90 به تشریح اتفاقات جلسه کمیته فنی پرسپولیس در روز دوشنبه پرداخت.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین ؛ رویانیان در ابتدای حرف هایش از خبرنگارانی که با آنها کمی تندی کرده بود عذر خواست و گفت:«من عصبی بودم. الان تصاویرم را که دیدم عذرخواهی می کنم . برنامه شما مثل روز قیامت اعمالم را آورد جلوی چشمم . من خیلی خسته بودم و عصبی شدم باید از خبرنگاران عذرخواهی کنم.»
فردوسی پور در ادامه از مدیر پرسپولیس پرسید در نظرسنجی برنامه به کدام گزینه رای می دهد که او گفت:«راستش نمی دانم چه جوابی به سئوال شما بدهم.» او ازمیان 3 گزینه ( مدیر ، مربی و بازیکن ) در پاسخ به این پرسش که کدام دلیل را علت ناکامی پرسپولیس در نیم فصل اول می دانید ، گفت:«باشه من به خودم رای می دهم که ازدست ما ناراحت نشوید!»
عادل با تشریح اتفاقات نشست فنی پرسپولیس از رویانیان خواست تا صادقانه پاسخ دهد و او گفت:« ببینید من صادقانه می خواهم حرف بزنم. از 20 روز قبل به وکیل باشگاه گفتم قرارداد ژوزه را بررسی کند که اگر او کنار ما نبود ، چه اتفاقی می افتد. طبیعی است که نخواهم کاری بکنم که مجبور باشیم به او خسارتی بدهیم. من زمانی که این مربی را اوردم دلار 1500 تومان بود و الان شرایط خیلی فرق کرده. دلار امروز چند بوده؟ من باید تصمیمی بگیرم که به تیم ضربه وارد نشود. برای همین هم بود که به وکیلم گفتم بندهای قراردادش را چک کند و به ما جواب بدهد. وکیل من امروز رفته ترکیه تا خرده حساب ما را از دنیزلی بگیرد.ببینید اینکه امروز از جانب من به خبرنگاران یک مقدار بی ادبی شد به دلیل خستگی ام بود و اینکه تیتر زدند گل محمدی سرمربی شد. این تیتر برای ما تبعات داشت و ما خروجی جلسه مان چیز دیگری بود. چون مانوئل به نشست نیامد ، اعضا حرف های شان را زدند و قرار شد تا من نکات شان را در جلسه ای با مربی تیم مطرح کنم. او صبح سه شنبه و ساعت 10 با من قرار دارد. باید ایرادهایی که اعضای کمیته فنی از او گرفتند را با خودش طرح کنم. مانوئل یک مربی بزرگ و با رزومه موفق جهانی است اما باید درباره این نکات به ما هم توضیح بدهد. باید بدانم آیا می خواهد ضعف هایش را اصلاح کند؟ من فردا با او قرارداد دارم. اگر این ضعف ها قرار نباشد که برطرف شود ، به هر حال ما باید تصمیم دیگری بگیریم.»
فردوسی پور با اشاره به این نکته که تمدید مرخصی مانوئل و اجازه ندادن به او برای حضور در تمرینات به منزله تصمیم رویانیان از ایتالیا برای اخراج این مربی بوده است ، از مدیر قرمزها خواست در این باره توضیح بدهد و رویانیان هم پاسخ داد:« متاسفانه 4 بازیکن ما علیه سرمربی حرف زدند. چون من نبودم فضا را خوب ندیدم که او برود سر تمرین. او در بازگشت به تهران همسرش را هم آورده واین خانم مهمان ماست. با توجه به جمیع جهات من گفتم مانوئل فعلا در تمرینات شرکت نکند و کنار خانواده اش باشد.تا ما هم درباره ماندن یا رفتنش تصمیم قطعی بگیریم.ولی واقعا در ایتالیا درباره همکاری یا عدم همکاری با او به نتیجه قطعی نرسیده بودم. اگر تصمیم گرفته بودم که می گفتم. من از هیچی نمی ترسم حاجی. اگر تصمیمی را بگویم با قدرت اعلامش می کنم!»
عادل تاکید کرد اما اینجا پای میلیاردها تومان پول در میان است که رویانیان گفت:«چند میلیارد نیست . او بخش عمده پولش را گرفته و رقم زیادی اختلاف میان مان نیست. من دوست داشتم یک حقیقتی را درباره آقای مانوئل نگویم اما او بدون هماهنگی من بعد از بازی تراکتورسازی رفت پرتغال. باید می ایستاد تا من برگردم. به هر حال این حق مدیرعامل است که مربی از او برای سفرهایش اجازه بگیرد و هماهنگ کند. آن همبعد از نتایج اخیر تیم ما. انصافا تک به تک اعضای کمیته فنی کار او را آنالیز کردند و نمره ایشان زیر قبولی بود اما چون ژوزه به جلسه نیامد من تصمیم گرفتم قبل از هر تصمیمی توضیحات او را هم بشنوم . من 10 صبح با او صحبت می کنم. نظرات کمیته فنی را به ایشان اعلام می کنم. اگر مانوئل می آمد کمیته فنی ، درباره اش همین دیروز تصمیم می می گرفتیم. دوستان کمیته فنی نظرات شان را به من گفتند اما تصمیم کمیته فنی که الزام آور نیست. اگر تصمیم من به اخراجش بود ، می گفتم برود. »
عادل باز تاکید کرد به هر حال ژوزه ترجیح می دهد اخراج شود و کل پولش را بگیرد که رویانیان گفت:« به هر شکل یک قانونی وجود دارد که همیشه یک راهکار برای حل مشکل هست. الان نمی توانم چپم را رو کنم ولی من هم برگ برنده ای در دستم دارم. راه دیگر هم توافق است.ولی اگر اصرار کند ، او می تواند مربی ما بماند. ولی من کمک هایش را قبول ندارم. به این دوستان گفتم بیایید سر تمرین و نیامدند. چقدر می شود یک باشگاه را خرد کرد. به هر حال آنها خواست باشگاه را انجام ندادند درحالی که با ما قرارداد داشتند.»
رویانیان با اشاره به سپردن تیم به دست یحیی هم گفت:«در شرایطی که مربی نمی آید ، کمکهایش هم نمی آیند ، یحیی مربی ایرانی ماست طبیعتا باید او مسئولیت داشته باشد تا تمرین تیم با قدرت انجام شود. تا روزی که مانوئل بر نگردد ، یحیی باید از تیم ما امانتداری کند. بازیکنان باید بدانند که اگر ژوزه نیست باید یحیی تیم را می گرداند.»
عادل در ادامه از رویانیان پرسید مگر نه این است که مربی خودش باید دستیارانش را معرفی کند پس چرا کمیته فنی برای گل محمدی دستیار هم معرفی کرده که او گفت:«کاملا این حرفدرست است . من دستیاری پیشنهاد ندادم. این حرف ها الزام آور نیست. فعلا که درباره ژوزه تصمیمی نگرفتیم اما بعد از این می توانیم درباره این مسائل حرف بزنیم.»
سئوال فنی درباره مسئولیت علی پروین بود که رویانیان تاکید کرد او مدیر فنی نشده اما قرار شده تا زمان تصمیم گیری درباره سرمربی قطعی تیم کمی بیشتر در کنار یحیی و شاگردانش باشد!
فردوسی پور با استناد به خبر خبرآنلاین درباره خواست گل محمدی از رویانیان برای همکاری با کریم باقری هم گفت:« اگر یحیی کریم باقری را دوست دارد، ما افتخار می کنیم کریم به تیم مان بیاید . اگر قرار باشد یحیی بیاید باید خود او تصمیم بگیرد چه کسی در کنارش باشد. در سخت ترین شرایط ما از مانوئل دفاع کردیم. اگر یحیی مربی شود حتما از او دفاع می کنیم. ما هی می خواهیم در حرف های مان یک چیزی را درست کنیم یک طرف دیگر قصه خراب می شود. این باشگاه حاشیه دارد و بزرگ است. من از این دوستان خبرنگاران عذرخواهی می کنم !»اگرچه نقل این خبر در برنامه 90 دیشب حساسیت هایی را به همراه داشت که برای توضیحات بیشتر در این زمینه می توانید«اینجا» کلیک کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها