کد خبر: ۹۸۹۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
نمي‌خواهم با رفتنم مصالح ورزش كشور را به خطر بياندازم. به همين دليل بدون سر و صدا مي‌روم و بعد از رفتنم هم حرفي نمي‌زنم كه به ضرر فوتبال مملكت باشد
Mohammad Mayeli Kohan Mehdi Taj

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- انتظارها به سر رسيده و رفتن كفاشيان از فدراسيون فوتبال حالا ديگر كاملا قطعي است. رئيس خنده‌روي فدراسيون در 4-5 سال اخير در يك گفتگوي تاريخي با روزنامه مورد اعتماد خودش (تماشا) به شكل رسمي از تصميمش پرده‌برداري كرده و جزئيات اين تصميم را به اطلاع اهالي فوتبال رسانده است.

كفاشيان كه وقايع انتخابات اخير فدراسيون فوتبال نشان داد به هيچ وجه مورد تاييد وزارت ورزش نيست، با اقرار به اين نكته مي‌گويد: «قصد داشتم تا موعد انتخابات رياست‌جمهوري در راس كار باقي بمانم. مي‌خواستم بعد از انتخابات پيش رئيس‌جمهور جديد بروم و كسب تكليف كنم. مي‌خواستم بگويم اگر من مورد تاييد شما هستم از من حمايت كنيد تا بمانم، اگر هم مورد تاييد نيستم بروم و جايم را به نفر بعدي بدهم.» اما ظاهرا اتفاقات اخير باعث شده رئيس تصميم مهم خودش را زودتر از موعد عملي كند: «كار را به جايي رسانده‌اند كه ديگر نمي‌خواهم بمانم. بنابراين تا انتخابات بعدي هم صبر نمي‌كنم.»


رئيس فدراسيون فوتبال مشكلاتش با مسئولان وزارت ورزش را تكذيب نمي‌كند اما اين اختلاف نظرها را به همين سطح محدود مي‌كند: «من كه با مملكت و نظام مشكل ندارم. بنابراين نمي‌خواهم با رفتنم مصالح ورزش كشور را به خطر بياندازم. به همين دليل بدون سر و صدا مي‌روم و بعد از رفتنم هم حرفي نمي‌زنم كه به ضرر فوتبال مملكت باشد.»

6 سال قبل وقتي دادكان از فدراسيون فوتبال رفت، رفتن او به شكلي بود كه فوتبال ايران را نزد مقامات فيفا دچار مشكل كرد و خطر تعليق فوتبال ايران را تا پشت درهاي فدراسيون فوتبال پيش آورد. اما كفاشيان حساب همه جا را كرده و سعي دارد بدون ايجاد مشكل فدراسيون را ترك كند: «هفته آينده به بهانه برگزاري جلسه براي ليگ، اعضاي مجمع را دعوت خواهيم كرد و از آن‌ها درخواست مي‌كنيم در مورد رئيس جديد تصميم‌گيري كنند. همچنين براي اين‌كه با فيفا به مشكل نخوريم مجوز مجمع را از آن‌ها مي‌گيريم.»

اين‌طور كه رئيس مي‌گويد، رفتن او -آن هم به شكلي كه از سوي فيفا قانوني و مورد تاييد باشد- حدودا يك ماه زمان خواهد برد: «از زماني كه ما مجوز مجمع را درخواست كنيم تا زمان پاسخگويي و رسيدگي از سوي فيفا 21 روز زمان خواهد برد.» بنابراين با احتساب زمان لازم براي تشكيل مجمع و تصميم‌گيري براي رئيس جديد، حدودا يك ماه وقت صرف خواهد شد. كفاشيان در پايان مي‌گويد: «مي‌توانستم كاري كنم كه فوتبال ايران بعد از رفتن من به مشكل بربخورد، اما اين كار را نكردم. مي‌خواهم خيلي آرام و بي‌دردسر از فدراسيون فوتبال خداحافظي كنم.»

رئيس خنده‌رو بالاخره تصميم قطعي خودش را براي رفتن گرفته است. شما هم اگر خيلي مشتاق رفتن او هستيد فقط كافي است يك ماه صبر كنيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها