کد خبر: ۹۸۹۲۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
از کجا فهمیدی که من ناراحت هستم؟ بروید متن صورتجلسه را ببینید، من نوشتم و امضا کردم که در این مقطع گل محمدی بهترین فردی است که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.
حمید استیلی افشین پیروانی

به گزارش 598 به نقل از سایت گل - افشین پیروانیˈ که مخالف حضور یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس بود در مصاحبه ای که پس از اتمام جلسه کمیته فنی داشت از بازیکنان قرمزپوش انتقاد کرد. .به عقیده او اگرچه سرمربی عملکرد خوبی نداشته اما نمایش بازیکنان هم قابل انتقاد است.

وی که سرمربی سنگ آهن بافق هم هست گفت:  گمان می برم بهترین تصمیم اتخاذ شد که بزودی از سوی مدیرعامل اعلام خواهد شد. مربی پرتغالی در تیم پرسپولیس نتایج خوبی نگرفت و باید امروز در نشست کمیته فنی شرکت می کرد تا جوابگو باشد. در حال حاضر ˈیحیی گل محمدیˈ تیم را تحت نظر دارد تا تصمیم نهایی اتخاذ و اعلام شود.: هر فردی که به عنوان مربی جدید انتخاب شود، باید شرایط خوبی برای وی فراهم شود و اگر گل محمدی به این سمت رسید، یک دستیار ایرانی او را همراهی می کند.

پیروانی در خصوص حضور دو باره ˈعلی پروینˈ در تیم پرسپولیس عنوان کرد: وی به عنوان مدیر فنی بالای سر تیم است و تمامی مسایل را زیر نظر خواهد داشت تا پرسپولیس به شرایط خوب بازگردد. علی پروین از بزرگان و زحمت کشان این تیم است و می تواند به تیم کمک کند.
وی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس قصد دارد ژوزه را مجبور به استعفا کند چرا که در صورت اخراج باید چندین میلیارد بابت قرارداد به او بدهند اظهار داشت: اجازه بدهید همه چیز طی 48 ساعت آینده مشخص می‌شود این فکر را باید اول فصل می‌کردند. باشگاه‌های ما چندین سال است که چنین هزینه‌های را متقبل می‌شوند به خاطر جو روی سکوها تصمیم بر این شد که مربی خارجی بیاوریم، همه  موافق حضور مربی خارجی بودند و نگاه نکنید که الان عده‌ای می‌گویند ما از اول موافق مربی ایرانی بودیم.

پیروانی در مورد اینکه آیا موافق حضور گل محمدی است و به نظر می‌رسید در جلسه او از این اتفاق ناراحت بوده است به خبرنگارمربوطه گفت : فکر می‌کنم شما چهره شناس خوبی هستید از کجا فهمیدی که من ناراحت هستم؟ بروید متن صورتجلسه را ببینید، من نوشتم و امضا کردم که در این مقطع گل محمدی بهترین فردی است که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. الان به نظر می‌رسد شما هم ناراحت هستید در مجموع این تصمیمی بود که گرفته شد و به نفع باشگاه است. ژوزه کارنامه خوبی از خودش نتوانست ارائه کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها