کد خبر: ۹۸۹۲۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
شما خبرنگاران به او کمک می کنید که او تمام پولش را بگیرد. شما ما را تحت فشار قرار می‌دهید در حالی که من این فرصت را دارم که با ژوزه بنشینم و تفاهم کنم
مانوئل ژوزه محمد رویانیان

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- همان طور كه پيش‌بيني مي‌شد در پايان جلسه كميته فني پرسپوليس، يحيي گل‌محمدي به عنوان سرمربي اين تيم براي نيم‌فصل دوم معرفي شد. اين خبري بود كه همه منتظر آن بودند و شنيدنش كسي را سورپرايز نكرد اما تنها خروجي جلسه امروز فقط اين خبر نبود. حرف‌هاي رويانيان در پايان جلسه مهم امروز مي‌تواند سوژه جالبي براي هواداران باشد.

شايد مهم‌ترين نكته جلسه امروز كميته فني، عدم حضور مانوئل ژوزه علي‌رغم دعوت رسمي او به اين جلسه بود. مديرعامل پرسپوليس در اين باره مي‌گويد: «ژوزه مانوئل هم قرار بود در اين جلسه حضور داشته باشد اما او برخلاف درخواست ما به جلسه نيامد.» رويانيان در واكنش به اين غيبت مي‌گويد: «در 72 ساعت آينده درباره اين مربي تصميم خودمان را مي‌گيريم. به هر حال او ديگر سرمربي پرسپوليس نيست، چون كميته فني به اين مربي نمره قبولي نداده است.»


جالب اینکه محمد رویانیان دقاقیقی بعد از مصاحبه اول  با حضور دوباره در جمع خبرنگارن دآنها را شوکه کرد و گفت :از دوستان شنیدم چند خبرگزاری نوشته اند گل محمدی سرمربی پرسپولیس شد در حالی که من چنین چیزی را نگفتم. شما خبرنگاران به او کمک می کنید که او تمام پولش را بگیرد. شما ما را تحت فشار قرار می‌دهید در حالی که من این فرصت را دارم که با ژوزه بنشینم و تفاهم کنم. من باید مسائل را سبک و سنگین کنم و بعد تصمیم بگیرم. برای شما متاسفم کم لطفی کردید. شاید ما با ژوزه توافق کنیم اما شما نمی‌گذارید این اتفاق بیفتد

باشگاه پرسپوليس يحيي گل‌محمدي را به عنوان جانشين ژوزه معرفي كرده اما حرف‌هاي رويانيان نشان مي‌دهد سرمربي جديد هنوز از اعتماد كافي مسئولان باشگاه بهره‌مند نيست. سردار با تاكيد بر اين‌كه گل‌محمدي همچنان سرمربي موقت سرخپوشان خواهد بود، مي‌گويد: «فعلا گل محمدي زير نظر پروين به كار خودش ادامه مي‌دهد.»

رویانیان موکدا به خبرنگاران یادآوری کرد این جمله را از قولش بنویسند که : خواهش می کنم 72 ساعت  وقت بدهید تا تکلیف نهایی را مشخص کنیم. حرف سرمربیگری گل محمدی هم درست نیست هر کس این را گفته باید جوابگو باشد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت:گل محمدی فعلا تیم را تمرین می دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها