کد خبر: ۹۸۷۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
عضو کمیته فنی پرسپولیس گفت: در مورد سرمربیگری در تیم با من صحبتی نشده است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، اعضای کمیته فنی پرسپولیس قبل از تشکیل این جلسه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

افشین پیروانی در این ارتباط گفت: خیلی مهم نیست گفته باشند بیاییم یا نه مهم این است که ساعت 11 ما اینجا حاضر هستیم خیلی‌ها در ابتدا موافق حضور مربی خارجی بودند اما وقتی از جلسه بیرون آمدند حرف‌ها زمین تا آسمان فرق کرد. دوستان همه می‌دانند چه اتفاقی افتاد اما دلیل اینکه چه شد برخی به یکباره رنگ عوض کردند را نمی‌دانم. در آن برهه حساس با توجه به حساسیت سکوها همه اعتقاد به حضور مربی خارجی داشتند و از بین 3 گزینه در نهایت ژوزه انتخاب شد.

وی افزود: در حال حاضر می‌گویند فقط پیروانی گفته مربی خارجی بیاوریم واقعا دلیل وجود این تفاوت در میان صحبت‌ها را نمی‌دانم. جلسه امروز کمیته فنی نمایشی نیست اگر شما خبرنگاران ناراحت هستید بیایید همه با هم بالا برویم و گل‌محمدی را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم حتما می‌خواستند ژوزه نیاید که این کارها را انجام دادند فقط امیدوارم به پرسپولیس کمک شود و پس از جلسه عده‌ای رنگ عوض نکنند.

* حمید استیلی در ارتباط با وضعیت پرسپولیس گفت: مانوئل ژوزه لیست مازاد خودش را به باشگاه ارائه داده بود اما معلوم نیست چه کسی می‌رود و چه بازیکنی به تیم ما اضافه خواهد شد.مرخصی او دو روز تمدید شد و قرار بود در تمرینات شرکت نکند.

وی تصریح کرد: آقای رویانیان خودش از اینکه ژوزه با همسرش به ایران بازگشته ناراحت است مثل اینکه این دو در حال تهران‌گردی هستند به هر حال ژوزه مربی حرفه‌ای و کارنامه‌داری است.

وی افزود: گل‌محمدی می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای سرمربیگری پرسپولیس باشد بدون عجله تصمیم‌گیری می‌کنیم و سعی می‌کنیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.

استیلی در مورد اینکه خودش آیا شانسی برای سرمربیگری دارد عنوان کرد: با من در این ارتباط صحبت نشده و من از این موضوع اطلاعی ندارم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود سرمربی فصل آینده پرسپولیس مشخص شده و آیا امکان دارد باقری به عنوان دستیار در پرسپولیس فعالیت کند اظهار داشت: سرمربی فصل آینده هنوز مشخص نیست در مورد کریم هم صحبت بود تا بیاید و به تیم کمک کند در زمان ما او چنین کاری را انجام داد هنوز هیچ چیز معلوم نیست. کریم یکی از نزدیکترین افراد تیم پرسپولیس است هم او تیم را می‌شناسد و هم بازیکنان او را قبول دارند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها