کد خبر: ۹۸۷۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
مربی تیم سنگ‌آهن بافق گفت: رئیس فدراسیون فوتبال تاکنون واکنشی به فحاشی تماشاگران ورزشگاه‌ها نداشته و با لبخند از کنار این موضوع رد شده است.

رضا شاهرودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به بازی روز گذشته تیم‌های سنگ‌آهن بافق و استقلال اهواز و حواشی به وجود آمده در این دیدار اظهار داشت: متأسفانه در دیدار با حریف اهوازی تماشاگران بی‌ادب تیم میزبان از دقیقه یک فحاشی کردند که باید بگویم این فحش‌ها لیاقت خودشان است؛ از همه مهم‌تر 3 هفته است با ناداوری‌ها سر تیم ما را می‌برند.

وی با بیان اینکه روز گذشته دو پنالتی ناحق علیه تیم ما گرفتند، ادامه داد: من سؤالم از داوری مسابقه این است که اگر ابراهیم میرزاپور مرتکب پنالتی شده، چرا به وی حتی کارت زرد نشان ندادی؟ میرزاپور در مصاف تک به تک با بازیکن حریف، مرتکب خطا شد که هم کارت زرد داشت و هم اخراج، بنابراین نتیجه می‌گیریم که به هیچ وجه پنالتی نبود.

مربی تیم سنگ‌آهن بافق خاطرنشان کرد: داور به دلیل جو ورزشگاه ترسید و بازی یک بر صفر برده را تبدیل به باخت دو بر یک تیم ما کرد و به این ترتیب سر تیم ما را برید. تماشاگران هم مدام در حال سنگ‌پرانی بودند؛ وقتی مسئولان فدراسیون کفاشیان و بهروان باشند، همین می‌شود. فحاشی تماشاگران به این اینها هم برمی‌گردد، چراکه همه ما جزو یک خانواده هستیم.

شاهرودی تصریح کرد: اینطوری که نمی‌شود؛ هر ورزشگاهی که می‌رویم انواع و اقسام فحش‌ها را نثار ما می‌کنند، شاید آقای بهروان در خواب تشریف دارند و کفاشیان هم همواره لبخند بر لب دارند؛ نمی‌دانم این اوضاع نابسمان چگونه باید سامان پیدا کند؟

وی افزود: شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون هم فایده‌ای ندارد، چرا که هنوز پرونده‌های لیگ برتر رسیدگی نشده است. داور باید به دلیل توهین تماشاگران به مربی تیم حریف، بازی را تعطیل می‌کرد، نه تنها این کار را نکرد، بلکه نیروی انتظامی هم تماشاگران را تشویق می‌کرد و این برای من جالب بود.

مربی تیم سنگ‌آهن بافق عنوان کرد: تماشاگران سنگ‌پرانی می‌کردند و مأموران نیروی انتظامی تنها نظاره‌گر بودند و واکنشی به این حرکت تماشاگران نشان نمی‌دادند؛ به هرحال حق ما در بازی با اشتقلال اهواز باخت نبود و چند موقعیت خوب هم داشتیم که تبدیل به گل نشد و داور به دلیل ترس دو پنالتی ناحق به سود تیم حریف گرفت.

شاهرودی عنوان کرد: جالب است بدانید در صحنه پنالتی دوم کمک داور پرچم خود را به نشانه اوت بالا برد و داور هم فکر کرد پرچم کمک داور به نشانه پنالتی بالا رفته است و پنالتی گرفت. هرچه اعتراض کردیم فایده‌ای نداشت. پرتاب سنگ، بطری و فحاشی از سوی تماشاگران تمامی ندارد و متأسفانه ورزشگاه‌ها ناامن شده است. مسئولان تیم میزبان هم تنها با واژه «ببخشید» از این موضوع عبور کردند. این فحاشی‌ها به مسئولان تیم استقلال اهواز بازمی‌گردد.

وی یادآور شد: باید فردی فوتبالی در رأس فدراسیون باشد و به این مسائل رسیدگی کند، اما متأسفانه این فرد در رأس فدراسیون دیده نمی‌شود. سعی و تلاش ما این است که تیم سنگ‌آهن بافق را در لیگ دسته اول نگه داریم و دنبال 6 بازیکن جدید برای تقویت تیم هستیم.

مربی تیم سنگ‌آهن بافق با اشاره به اینکه باید در جمع 4 تیم برتر لیگ قرار بگیریم و این دور از دسترس نیست، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا در فصل آْینده با تقویت تیم، مدعی اصلی صعود به لیگ برتر باشیم.

شاهرودی در خصوص وضعیت تیم ملی کشورمان و شانس شاگردان کروش برای صعود به جام جهانی اظهار داشت: کار ما با شکست مقابل ازبکستان سخت‌تر شد، کی‌روش باید نفراتی را به تیم ملی دعوت کند که انگیزه لازم را برای بازی کردن داشته باشند، اما متأسفانه یکسری بازیکنان این انگیزه را ندارند و بازیکنان باانگیزه جوان هم بیرون نشسته‌اند. کار ما به اما و اگر کشیده شد.

وی ادامه داد: بازیکنان حاضر قابل قیاس با بازیکنان نسل دهه 70 نیستند؛ ما با پول‌های ناچیز عرق ملی و پیراهن تیم ملی را داشتیم؛ بازیکنان حاضر نیز با دریافت پول‌های آنچنانی باید فرهنگ حرفه‌ای‌گری را هم داشته باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها