کد خبر: ۹۸۷۰
زمان انتشار: ۱۸:۰۶     ۰۹ اسفند ۱۳۸۹

معاون رئيس جمعيت وعد با اشاره به استعفاي قطعي فراكسيون الوفاق و استقبال گسترده مردم، تاكيد كرد، پارلمان بحرين ديگر مشروعيت ندارد.

"ابراهيم كمال الدين" در گفت‌وگو با شبكه العالم با بيان اينكه پارلمان ديگر مشروعيت ندارد، گفت: استعفاي فراكسيون الوفاق در حمايت از مردم و خواسته‌هاي آنها به منظور انحلال پارلمان و مجلس مشورتي و تشكيل مجلس موسسان براي تغيير قانون اساسي، صورت گرفت.

كمال الدين با اشاره به تظاهرات مسالمت‌آميز مردم گفت: رژيم بحرين به تظاهرات مسالمت آميز مردم با تيراندازي به سوي آنان پاسخ مي‌دهد، امري كه در سالهاي قبل نيز بارها تكرار شد.

كمال الدين تصريح كرد: مردم به دنبال خشونت نيستند، در تظاهرات اخير كه از 14 فوريه آغاز شد هيچيك از مردم به طرف نيروهاي پليس حمله نكردند، ولي در مقابل تظاهرات‌كنندگان توسط نيروهاي امنيتي سركوب شدند.

معاون رئيس جمعيت وعد با هشدار درباره فتنه‌انگيزي‌هاي طايفه‌اي گفت: دولت بحرين به دنبال فتنه‌انگيزي بين طايفه‌ها است و به اتباع بيگانه تابعيت مي‌دهد، تا از طريق ايجاد دو دستگي و شكاف بين مردم، انقلاب آنها را تضعيف كند.

وي افزود: تاريخچه خاندان حاكم بحرين سرشار از غارتگري و تاراج دارايي‌هاي مردم اين كشور است.

كمال‌الدين با اشاره به اينكه مسئوليت‌هاي كليدي در بحرين به شيعيان واگذار نمي‌شود گفت: برخي از دولت‌هاي همجوار بحرين تلاش مي‌كنند تا اعتراض‌هاي مردم اين كشور را سركوب كنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها