کد خبر: ۹۸۶۷۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
هواداران با تشویق‌ بی‌امان دو بازيكن سابق سپاهان و سر دادن شعار «حاج‌صفی فابرگاس» و «رحمان دست‌طلایی» خواهان بازگشت این بازیکنان به تیم سپاهان شدند
طرفداران سپاهان

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- به یمن قهرمانی نیم‌فصل تیم فوتبال سپاهان در لیگ برتر، هواداران سایبری و سایت هواداران سپاهان‌نیوز با ارسال پیامک به یکدیگر خود را برای جشن قهرمانی نیم‌فصل طوفان زرد آسیا مهیا کردند.

هواداران سایبری سپاهان با تجمع در جلوي درب باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه و پخش شیرینی و گز در بین یکدیگر و سر دادن شعار «ای سپاهان قهرمان، سرور کل ایرانی» و همین‌طور «تو قهرماني، سرور ایرانی، تاجی‌ها بدونند همتا نداری» حمایت‌شان را از قهرمان نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر اعلام کردند. سپس رسول خوروش مدیر تیم فوتبال سپاهان طی نشستی صمیمانه با هواداران به سوالات آنها پاسخ داد.


به تمامی ایمیل‌ها و نظرات هواداران احترام می‌گذاریم

خوروش در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه باشگاه فولاد مبارکه بابت حمایت‌های همه‌جانبه از تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان و قهرمانی نیم‌فصل در مسابقات لیگ برتر به هواداران متعصب اين تيم گفت: ما به تمامی ایمیل‌ها و پیامک‌هایی که شما عزیزان برایمان ارسال می‌کنید و از سر دلسوزی دیدگاه‌ها و نظرهایتان را اعلام می‌کنید ارج می‌نهیم. در بعضی مواقع دیدگاه‌های شما و خودمان تقریبا یکسان و مشابه است اما بنا بر مقتضیات و شرایط زمان شاید موقعیت فراهم نشود که بازیکن مورد دلخواه هواداران را به جمع خودمان اضافه کنیم. خط مشی باشگاه سپاهان این است تا موقعی كه با بازیکنان مورد نظر قرارداد نبستیم اصلا نام آنها را نباید رسانه‌ای کرد.

تشویق بی‌امان حاج‌صفی و رحمان احمدی

رسول خوروش دليل غیبت علیرضا رحیمی مدیرعامل سپاهان را ماموریت به تهران و تبریز عنوان کرد و افزود: بدین‌وسیله با عذرخواهی از شما هواداران باید بگویم انشاا... مدیرعامل باشگاه سپاهان در جلسات بعدی به تمامی سوالات پاسخ خواهد داد. ايشان فعلا در ماموریت به سر می‌برند...» در ادامه هواداران با تشویق‌ بی‌امان دو بازيكن سابق سپاهان و سر دادن شعار «حاج‌صفی فابرگاس» و «رحمان دست‌طلایی» خواهان بازگشت این بازیکنان به تیم سپاهان شدند.

هواداران باید صبوری پیشه کنند

یکی از هواداران طلایی‌پوش از مدیر تیم سپاهان سوال کرد چرا شما بازیکنانی را به خدمت می‌گیريد و بعد آن‌ها را روی نیمکت می‌نشانید؟ این رویه هم روحیه بازیکن نیمکت‌نشین را پایین می‌آورد و هم از لحاظ اقتصادی به ضرر باشگاه است. خوروش در پاسخ به این سوال تصریح کرد: هواداران و علاقه‌مندان باید در طول مسابقات صبور و باحوصله باشند. چنانچه شما بخواهید از همان شروع مسابقات با دادخواهی هرچه تمام‌تر بر سر بازیکن و مربیان داد و هوار بکشید که چرا تیم بدین شکل بازی مي‌كند و نتیجه می‌گیرد، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. با بردباری و هماهنگی می‌شود به تمامی اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کرد.

از برونو سزار غرامت می‌گیریم

خوروش در ادامه افزود: تمامی مستندات و مدارک‌مان بابت قرارداد با برونو سزار را به فیفا ارسال کردیم که آنان با بررسی و تاییدات این مدارک برای باشگاه فولاد مبارکه ایمیل زدند که شکایت و تعیین مبلغ خسارت‌تان از 6 تا 12 ماه زمان می‌برد و بعد از آن رای نهایی به نفع باشگاه سپاهان اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها