کد خبر: ۹۸۶۳۹
زمان انتشار: ۰۰:۰۷     ۲۰ آذر ۱۳۹۱

جام نیوز - شبکه من وتو در یکی از برنامه های خود که هر بار به صورت کوتاه به یک فیلم سینمایی پرداخته،آن را تبلیغ کرده و قسمت هایی از آن را به نمایش می گذارد، این بار دست به تبلیغ فیلم تحریف آمیز و ضد ایرانی "آرگو"در خصوص حماسه فتح لانه جاسوسی آمریکا در ایران زد.

در این بخش از برنامه شبکه من وتو، فیلم ضد ایرانی آرگو به طور کامل توضیح داده شده و قسمت هایی از آن به صورت زیر نویس پخش شد. همچنین در ادامه با کارگردان و بازیگران فیلم نیز در خصوص آن مصاحبه ای صورت گرفت و هر کدام از آنها در خصوص فیلم توضیحاتی را ارائه کردند.

تولید این فیلم صهیونیستی و ضد ایرانی با هدف تخریب فتح بزرگ لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 صورت گرفته و با این کار کمپانی صهیونیستی برادران وارنر که فیلم ضد اسلامی، ایرانی 300 را نیز در کارنامه خود دارند قصد خوش خدمتی به آمریکا و کمتر کردن اثر این فتح بزرگ ایرانیان برای آمریکایی ها را دارند.

حال آنکه چرا شبکه انگلیسی من وتو در بین این همه فیلم های خارجی و هالیودی، دست به تبلیغ این فیلم ضد ایرانی در برنامه های خود می زند پاسخی جز وابستگی بی چون و چرای این شبکه به دولت انگلیس و ایادی استکبار و دشمنی این شبکه با نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد و شبکه من وتو با این کار دشمنی خود با ایران را بیش از پیش به همگان ثابت نمود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها