کد خبر: ۹۸۶۳۲
زمان انتشار: ۲۱:۳۲     ۱۹ آذر ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن اعلام آخرین نتایج نشستی که با قلعه‌نویی داشت،گفت: من و قلعه نویی آمادگی پذیرش مجیدی را داریم.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری مهر، علی فتح الله زاده در خصوص احتمال بازگشت فرهاد مجیدی و نشستی که با سرمربی تیم داشت ضمن بیان مطلب فوق به سایت باشگاه استقلال گفت: نشست بسیار خوبی را با قلعه نویی برگزار کردیم و درباره شرایط تیم در نیم فصل و برنامه های آتی صحبت کردیم، ضمن اینکه بحث فهرست بازیکنان تیم برای ادامه رقابت ها هم از موارد اصلی طرح شده در این جلسه بود.

 مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: هنوز فهرست بازیکنانی که از تیم جدا می شوند قطعی نیست و تصمیم گرفته شد تا پس از مشخص شدن نفراتی که به عنوان بازیکن داخلی و خارجی به استقلال ملحق می شوند،درباره فهرست کلی تیم و بازیکنانی که احتمالا جدا می شوند تصمیم گیری نهایی انجام شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت فرهاد مجیدی و احتمال بازگشت این بازیکن به جمع آبی پوشان در نیم فصل عنوان کرد: همانطور که از قبل به هواداران استقلال وعده داده بودیم هم من و هم سرمربی تیم، آمادگی پذیرش مجیدی را داریم و مقدمات لازم را برای تحقق این مساله فراهم کرده ایم.

وی درهمین خصوص تاکید کرد: در واقع باشگاه استقلال، مطابق قولی که به هوادارانش داده با تمام وجود آماده جذب مجیدی بوده و هیچ مشکلی برای تحقق این مهم وجود ندارد، اگر مجیدی تمایل به بازگشت داشته و در این خصوص اعلام آمادگی کند ما نیز اقدامات بعدی را در این خصوص انجام خواهیم داد.

فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش که اگر مجیدی قصد خداحافظی از دنیای بازی را داشته باشد چه تصمیمی گرفته می شود، گفت: در صورتیکه مجیدی قصد خداحافظی از فوتبال را داشته باشد، باز هم به او در این راه کمک می کنیم تا ان شاالله خداحافظی با شکوهی به پاس سالها حضورش در پیراهن آبی داشته باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها