کد خبر: ۹۸۴۹۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۱۹ آذر ۱۳۹۱
لیگ برتر - احمد جمشیدیان هافبک سپاهان که مدتی است در این تیم نیمکت‌نشین شده، هنوز وضعیتش برای نیم فصل دوم مشخص نیست.

به گزارش 598 به نقل ازخبرآنلاین؛ جمشیدیان از اینکه باشگاه سپاهان در مورد او یک تصمیم قطعی نمی‌گیرد ناراحت است و از سپاهانی‌ها می‌خواهد که هر چه زودتر تکلیف او را مشخص کنند. جمشیدیان به سوالات خبرآنلاین پاسخ می دهد.
ماندن تو در سپاهان قطعی شده است؟
خیر. من چند روز پیش با آقای رحیمی صحبت کردم که ایشان گفت به هیچ عنوان رضایت‌نامه نمی‌دهیم و حتی در جلسه‌ای که با هم داشتیم دوباره این موضوع را تاکید کرد.
ولی مثل اینکه تو خواهان جدایی هستی؟
وقتی رحیمی گفت بمانم من هیچ حرفی نزدم و گفتم می‌مانم. من حتی گفتم که اگر تا پایان فصل هم نیمکت‌نشین شوم هیچ اعتراضی نمی‌کنم ولی چند روز بعد با من تماس گرفتند و گفتند بیا و تیم جدیدت را انتخاب کن!
یعنی رحیمی حرفش را عوض کرد؟
بله همین‌طور است. او گفت که او از اکثر تیم‌ها پیشنهاد داری و حالا قرار شده باشگاه با چند تیم دیگر مذاکره کند تا در نهایت تکلیفم روشن شود.
پس جدایی تو قطعی است؟
معلوم نیست، شاید نظر باشگاه دوباره عوض شد.من در این میان گیر کرده ام و نمی دانم بالاخره سپاهان مرا می خواهد یا نه؟
بحث حضورت در استقلال به کجا رسید؟
این بحث همچنان ادامه دارد ولی مثل اینکه هنوز دو باشگاه به توافق نرسیده اند.
با قلعه‌نویی هم صحبت کردی؟
خیر، فقط بعضی از مسوولان استقلال با مدیربرنامه‌ من صحبت کردند. فکر می‌کنم باشگاه سپاهان روی معاوضه بازیکن نظر دارد و فکر می‌کنم این راه راحت‌تر باشد تا اینکه سپاهان بخواهد برای صدور رضایت‌نامه من پول بگیرد. اگر باشگاه استقلال حاضر به معاوضه بازیکن باشد این انتقال سریع‌تر انجام خواهد شد ولی هنوز طرفین در این خصوص به توافق نرسیده اند.
تو با کرانچار مشکل داری؟
به هیچ عنوان مشکل ندارم. کرانچار آدم خوب و با شخصیتی است ولی این مربی سلیقه‌های فنی خاص خودش را دارد و دیدید که در گذشته بازیکنانی مثل عمادرضا، کریمیان، جانواریو، حاتمی و چند بازیکن دیگر چگونه کنار گذاشته شدند. با این حال باز هم تاکید می‌کنم که من با این مربی مشکل شخصی ندارم.
فکر می‌کنی تا چه زمانی تکلیف تو مشخص شود؟
من معتقدم باشگاه سپاهان نمی‌تواند یک تصمیم درست بگیرد.از سپاهان می‌خواهم مرا اینقدر منتظر نگذارد، اذیت نکند و هر چه زودتر تکلیف مرا مشخص کند. امیدوارم تا دو، سه روز آینده وضعیت من روشن شود و این درست نیست که آنها لحظه به لحظه حرف خود را عوض کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها