کد خبر: ۹۸۴۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۱۹ آذر ۱۳۹۱
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: با وجود تمام فشارها، ایستادگی و مقاومت نظام و ملت موجب شده هر چه زمان جلوتر برود ایران نیرومندتر و دشمنان ضعیف‌تر شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه‌علی  علیخانی ظهر امروز در جلسه توسعه کشاورزی با شعار اقتصاد مقاومتی در محل جهاد کشاورزی کردستان اظهار داشت: کشور امروز در شرایط جنگ بدر و خیبر است و دشمن نمی‌تواند با این مسئله کنار بیاید.

وی به فرمایشات رهبر  معظم انقلاب درباره شعارهای انتخابی سال برای ایجاد یک مجموعه کامل در زمینه مسائل اقتصادی اشاره و افزود: همه این نامگذاری‌ها با در نظر گرفتن یک افق بلند طراحی وبه عنوان یک نقشه راه در اختیار مسئولین قرار دارد.

علیخانی به لزوم گردآوری آمار و اطلاعات دقیق و روزآمد در کشور و استان برای مشخص شدن میزان پیشرفت در حوزه اقتصاد مقاومتی تاکید و آن را حیاتی خواند.

وی ترویج سبک زندگی جهادی را نیاز امروز کشور عنوان و اعتماد به نفس، ترویج روحیه جهادی و پرهیز از لقمه حرام را به عنوان شرط نخست آن قلمداد کرد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از معرفی سبک زندگی نمونه برای مردم و اداره امور بر اساس نمونه توسط دولت را دیگر موارد مهم در این زمینه برشمرد.

علیخانی سپاه و جهاد را دو بال قدرتمند نظام معرفی و خواستار ترویج فرهنگ کار در سطح جامعه به وسله این دو نهاد متولی شد.

وی تعمیق فرهنگ کار و تلاش، مردمی کردن اقتصاد، کاهش وابستگی به نفت، مدیریت اصلاح الگوی مصرف، حرکت براساس برنامه، استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های دولتی ومردمی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، حمایت از تولید ملی، توجه به اقتصاد دانش بنیان، استفاده حداکثری از زمان و تقویت روحیه خودباوری و خوداتکایی از ضروریات جامعه امروز دانست.

* اهتمام به بخش کشاورزی لازمه اقتصاد مقاومتی

در ادامه این نشست مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان در سخنانی استفاده از تمام ظرفیت‌ بخش‌های دولتی و غیر دولتی در راستای حل مشکلات مردم را ضروری عنوان کرد.

علی دوستی‌نژاد توجه به بخش کشاورزی، حمایت از تولید ملی، پرهیز از اسراف و مبارزه با مفاسد اقتصادی را از لوازم اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

وی در پایان با اشاره به هماهنگی مناسب سپاه با جهاد کشاورزی ابراز امیدواری کرد با تقویت این ارتباطات اقتصاد مقاومتی بهتر تبیین شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها