کد خبر: ۹۸۲۲۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۵     ۱۸ آذر ۱۳۹۱
همین که با تیم‌های ازبک برخورد نکردیم خوب است چرا که ما با تیم‌های عربی مشکلی نداریم و بازی با این تیم‌ها نسبت به دیدار با تیم‌های ازبک برایمان راحت‌تر است
علي فتح‌الله‌زاده

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- وارد اتاق علی فتح‌الله‌زاده که می‌شوید یک پیراهن اورجینال بایرن‌مونیخ بدجوری توی چشم می‌آید. پیراهن متعلق به فیلیپ لام است و بازیکنان بایرن روی آن را امضا کرده‌اند. نمی‌دانیم این پیراهن کی به دست حاجی رسیده اما او از این چیز‌های جالب در اتاقش کم ندارد. فتح‌الله‌زاده که در برنامه نود دوشنبه‌شب کولاک به پا کرد در گفت‌و‌گو با سایت گل در خصوص آن برنامه معروف و اتفاقات استقلال گفت.

چه اتفاقی افتاد که بعد از قطع کردن تلفن در برنامه نود دوباره روی خط آمدید و صحبت کردید؟


خب یکی از دوستان مشترک من و فردوسی‌پور با من تماس گرفت و گفت خوب نیست که این‌طوری و به این شکل صحبت‌هایم را تمام کنم و از من خواست دوباره تماس بگیرم. من هم دوباره تماس گرفتم و صحبت‌هایم را ادامه دادم.

ظاهرا با توپ پری هم وارد میدان جدل لفظی با فردوسی‌پور شده بودید؟

خب من جدی حرف زدم و اصلا کوتاه نیامدم چون عادل می‌خواست حرف توی دهان من بگذارد تا من بگویم بازیکنانم حاضر نیستند سوار اتوبوس شوند. در صورتی که این حرف من نبود و قبول نداشتم که اینچنین است.

درباره نشان شوالیه شما هم حرف و حدیث زیادی به وجود آمد.

بله اما من به عادل هم گفتم این یک امر شخصی است. من نه به خاطر فوتبال و نه برای پست و مقام این کار را کردم. فقط کاری را که دوست داشتم انجام دادم و نمی‌خواستم درباره این مساله شخصی در تلویزیون توضیح بدهم.

یکی از مسائلی که در این خصوص مطرح شد این بود که این نشان بدون مراسم خاصی برگزار شده و هیچ کس در آن محل حاضر نبوده.

اتفاقا می‌خواهم فیلم این مراسم را منتشر کنم تا همه ببینند که چه افرادی در مراسم حضور داشتند و من از دست وزیر این نشان را گرفتم.

ظاهرا شما هم از مجادله‌ها و وضعیت کنونی روابط اهالی فوتبال دل خوشی ندارید؟

بله چون واقعا این اتفاقات باعث کوچک شدن و از چشم افتادن فوتبال می‌شود. یک روز من و عابدینی برای مناظره و بحث به برنامه نود دعوت می‌شدیم و خیابان‌ها از ساعت ۸ شب خلوت می‌شد اما الان همه به همدیگر حمله می‌کنند و همین باعث شده مردم از فوتبال طرد شوند و استقبال هواداران از فوتبال کمتر شود. در حالی که ما مشکلات بزرگ‌تری در فوتبال ایران داریم مثل حق پخش تلویزیونی که منبع درآمد اصلی فوتبال است.

بگذریم، از قرعه استقلال در لیگ قهرمانان راضی هستید؟

همین که با تیم‌های ازبک برخورد نکردیم خوب است چرا که ما با تیم‌های عربی مشکلی نداریم و بازی با این تیم‌ها نسبت به دیدار با تیم‌های ازبک برایمان راحت‌تر است.

فکر می‌کنید صعود از این گروه شدنی است؟

خب برای اين کار باید از‌‌ همان بازی اول مقابل الریان برویم برای یک برد خوب. ما پرافتخار‌ترین تیم ایرانی در این رقابت‌ها هستیم و با یک برد خوب در بازی اول می‌توانیم به صعود فکر کنیم.

از بازیکنان خارجی که قرار است در نیم‌فصل دوم جذب کنید چه خبر؟

ما با دو بازیکن از بولیوی و صربستان صحبت کرده‌ایم. به غیر از این‌ها یک بازیکن خارجی دیگر هم مد نظر ماست. ضمن این‌که عماد رضا هم هست و با توجه به توافقاتی که با او کرده‌ایم اگر مشکل مالیاتی‌اش حل شود می‌توانیم او را جذب کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها