کد خبر: ۹۸۱۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۱۸ آذر ۱۳۹۱
عادل کلاه‌کج پس از مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس با این تیم تهرانی به توافق رسید.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ پس از اینکه شب گذشته خبر نهایی شدن توافق باشگاه پرسپولیس با یک بازیکن جدید منتشر شد، صبح امروز مشخص شد که وی عادل کلاه کج است. مسئولان باشگاه پرسپولیس برای رفع نقاط ضعف تیم خود پس از جذب رضا حقیقی با کلاه‌کج هافبک پیشین تیم سپاهان وارد مذاکره شدند.


پرسپولیسی‌ها با این بازیکن شب گذشته به توافق نهایی رسیدند و قرار است کلاه کج از امروز در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کنند. قرارداد این بازیکن پس از بازگشت رویانیان از ایتالیا فردا به صورت رسمی پس از جلسه نهایی به امضا خواهد رسید.

 

کلاه کج 18 ماه قبل از پرسپولیس رفت تا یک فصل در کرمان و بعد هم یک نیم فصل را در سپاهان بازی کند اما تراکم خط هافبک زردپوشان اصفهانی خیلی زمانی را در اختیار این بازیکن نمی گذاشت تا بازی کند. حالا باید دید این خرید جدید پرسپولیسی ها می تواند رضایت پرسپولیسی ها را جلب کند.


وی در دوره اول حضورش در پرسپولیس هم خیلی حضور درخشانی نداشت تا حمید استیلی این بازیکن را در لیست مازاد قرار دهد.


کلاه کج درحالی که هنوز قراردادی با پرسپولیس امضا نکرده از ساعت 3 شنبه در تمرینات پرسپولیسی ها شرکت می کند. این درحالی است که او هنوز قراردادی با تیم جدیدش ندارد و سپاهانی ها هم چیزی درباره فسخ قرارداد با این بازیکن اعلام نکردند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها