کد خبر: ۹۸۱۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۸ آذر ۱۳۹۱
بهروز عطایی مربی پیشین تیم ملی والیبال کشورمان گفت: این موضوع یک واقعیت است که تیم ایران در مسابقات لیگ جهانی در گروه بسیار سختی قرار گرفته است.
بهروز عطایی مربی پیشین تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی والیبال ایران در مرحله نخست مسابقات لیگ جهانی کار بسیار حساس و سختی را پیش روی دارد و کسب نتیجه نیاز به تمرکز و عملکرد کاملا حرفه ای خواهد داشت.

وی تصریح کرد: به گروهی که ایران در آن قرار گرفته باید از 2 بعد نگاه کرد. نخست آنکه با توجه به حضور حریفات قدرتمند و سرسخت هیچ به دنبال صعود به مرحله دوم نیست و این موضوع بار روانی را از روی ملی پوشان تا حد قابل توجهی می کاهد، دوم اينکه اگر تیم ایران در گروه C‌ که گروه آسانتری است قرار می گرفت همگان از بازیکنان توقع صعود داشتند و این موضوع روی کیفیت کار تیم ملی تاثیر منفی می گذاشت.

مربی پیشین تیم ملی والیبال خاطر نشان کرد: تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی لیگ جهانی در گروه مرگ قرار گرفته اما بازی های خود را با آرامش و بدون هیچ گونه استرسی دنبال خواهد کرد.

وی یادآور شد: حضور در لیگ جهانی و بازی مقابل قدرت های اول جهان والیبال خروجی های بسیار زیادی دارد که به نفع والیبال ایران است.

نتایج کسب شده از این حضور می تواند در رشد والیبال کشورمان و تضمین آینده ای بهتر نقش قابل توجهی داشته باشد.

عطایی یادآور شد: با توجه به اینکه حضور تیم ملی ایران در مسابقات لیگ جهانی 2014 قطعی شده است تیم ایران در پیکارهای 2013 بدون استرس و با آرامش کامل به مصاف حریفانش خواهد رفت. تیم های صربستان، روسیه، ایتالیا، کوبا و آلمان از تیم های مطرح اروپا، المپیک و جهان محسوب می شوند. آنها تجربه حضور در رقابت های لیگ جهانی را در کارنامه خود ثبت کرده اند. کادر فنی تیم ملی ایران با داشتن اطلاعات کامل و جامع از حریفان با برنامه ریزی مدون و تمرینات حرفه ای تیمی آماده و قدرتمند را روانه لیگ جهانی خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها