کد خبر: ۹۸۱۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۱۸ آذر ۱۳۹۱
رئیس اسبق فدراسیون کشتی گفت: هیچ کار غیرقانونی انجام ندادم و به عنوان مطلع در دادسرا حضور یافتم.

محمدرضا طالقانی، رئیس اسبق فدراسیون کشتی درباره حضورش در دادگاه گفت: «ش - د» در سال‌های قبل که در فدراسیون کشتی حضور داشتم، به فدراسیون آمد و با ارائه حکم‌های قهرمانی‌اش خواستار معرفی به ادارات برای استخدام شد. الان این فرد در زندان اوین در بازداشت است و عنوان کرده که احکامش را از من گرفته است؛ در حالی که احکام وی را من امضا نکرده‌ام.

وی ادامه داد: ظاهراً این فرد تخلفاتی انجام داده است و برای دومین بار به عنوان مطلع در دادگاه حاضر شدم. زمانی‌که در فدراسیون کشتی حضور داشتم هر کاری برای هر کشتی‌گیری که نیاز داشت از دستم برمی‌آمد، انجام می‌دادم چون وظیفه‌ام بود، اما هیچ کار غیرقانونی انجام ندادم.

رئیس اسبق فدراسیون کشتی تصریح کرد: احکامی هم که در آن زمان برای این فرد صادر شده است امضای من را ندارد، اما با توجه به اینکه رئیس فدراسیون کشتی در آن زمان بوده‌ام مسئولیت آن را می‌پذیرم، اما باز هم تأکید می‌کنم که کار غیرقانونی صورت نگرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همراه وی مسئول دیگری نیز در دادگاه حضور داشت، گفت: من تنها در دادگاه حضور یافتم.

«ش - د» چندی پیش به علت سوء استفاده مالی دستگیر و روانه زندان شد. پس از این ماجرا موضوع مشاوره وی در فدراسیون فوتبال مطرح و علی کفاشیان در این زمینه به دادگاه احضار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها