کد خبر: ۹۸۰۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۱۸ آذر ۱۳۹۱
قرار است در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس سؤال 8 نماینده از وزیر صنعت،‌معدن و تجارت مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جلسه هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و رؤسای کارگروه تخصصی این کمیسیون در خصوص روند ارائه گزارش‌های تخصصی در محدوده صنعت، معدن و ارتباطات و فناوری‌های نوین صبح فردا برگزار می‌شود.

اعضای این کمیسیون در جلسه بعد از ظهر فردای خود نیز پیشنهادات اعضا در خصوص پیش نویس طرح حمایت از تولید ملی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

اعضای این کمیسیون در ادامه جلسه فردای خود ضمن بررسی وضعیت و تعیین تکلیف شرکت ماشین سازی تبریز که قرار است با حضور مسئولین ذیربط صورت گیرد، نشستی هم با انجمن تولید کنندگان فولاد در خصوص مسائل و مشکلات صنعت فولاد کشور خواهند داشت.

همچنین قرار است در جلسه روز سه شنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس سؤال نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، احمد امیرآبادی نماینده قم، محمد سعید اربابی نماینده ایرانشهر، سیدرمضان شجاعی کیاسری نماینده ساری، علی کائیدی نماینده پلدختر، احمد شوهانی نماینده ایلام، سید علی طاهری نماینده گرگان و رحیم زارع نماینده آباده از وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد بررسی قرار گیرد.

اعضای این کمیسیون در ادامه جلسه روز سه‌شنبه خود جلسه‌ای با حضور وزیر اقتصاد و دارایی ومعاونینش و رؤسای سازمان‌های وزارت امور اقتصاد و دارایی ومدیران عامل بانک‌ها برای بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی کشور خواهند داشت.

اعضای کارگروه صنعت این کمیسیون نیز در جلسه روز یکشنبه خود مسائل و مشکلات انجمن لوله سازان قطور با حضور معاونین وزارت نفت مورد بررسی قرار می‌دهند.

اعضای کارگروه معدن و صنایع معدنی این کمیسیون نیز روز دوشنبه بازدیدی از معادن و صنایع معدنی استان تهران خواهند داشت.

به گزارش فارس قرار است محمد مهدی‌نژاد نوری دبیر شورای علوم، تحقیقات و فناوری نیز روز سه‌شنبه در جلسه کارگروه فناوری‌های نوین و هوافضای این کمیسیون گزارشی از عملکرد برنامه‌های این شورا در حوزه فناوری‌های نوین ارائه دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها