کد خبر: ۹۷۹۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۱۶ آذر ۱۳۹۱
مدير ديوان رياست جمهوري مصر؛
مدير ديوان رياست جمهوري مصر، اعلام کرد؛ محمد مرسي رئيس جمهور اين کشور، تا ساعاتي ديگر بخاطر کاهش تنش ها و بازگشت ثبات به مصر، به سخنراني تلويزيوني مي پردازد.
به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکاي نيوز عربي؛ محمد رفاعه الطهطاوي با اعلام اين خبر، افزود: محمد مرسي تصميم گرفته است که با سخنراني امروز خود، زد و خوردهاي صورت گرفته طي چند روز اخير را محکوم کرده و به حوادث اخير مصر که موجب ايجاد بي ثباتي در کشور شده است، بپردازد.
وي همچنين در ادامه گفتگوي خود با اسکاي نيوز عربي، هدف از اين سخنراني را پايان يافتن درگيري هاي صورت گرفته بين موافقان و مخالفان حکومت در محوطه کاخ رياست جمهوري، برشمرد.
اين در حاليست که رسانه هاي مصري، از استقرار نيروهاي ارتش اين کشور در محوطه کاخ رياست جمهوري، خبر داده و تصاويري از ورود تانکها به اين منطقه، از صبح امروز خبر دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۸ - ۱۷ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
بیچاره مرسی
بهش بگو انتخابات آزاد هم شد کار، وقتی عده‌ای دنبال لغو انتخابات هستند و مخالف هستند، مگر مجبوره با انتخابات اختیارتش را کم می‌کنه زبان زور که زبان خوبیه، موافقان اختیارات رئیس جمهور که موافقش هستند مخالفانش هم دنبال انتخابات نیستند یعنی دنبال عدم قانون هستند خوب دیکتاتوری که از دستش برمی‌یاد، تا می‌تونه به خواسته های خودش عمل کنه!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها