کد خبر: ۹۷۹۲۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۱۶ آذر ۱۳۹۱
تعدادی از اعضای اخوان المسلمین و حامیان محمد مرسی رئیس جمهوری این کشور به منظور اعلام حمایت از وی، در حال حرکت به سمت کاخ ریاست جمهوری مصر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از قاهره، در حالی که روند حوادث جاری مصر به سرعت در حال تغییر است، تعدادی از حامیان محمد مرسی از جمله اعضای اخوان المسلمین مصر در حال حرکت به سمت کاخ ریاست جمهوری هستند تا حمایت خود را از محمد مرسی اعلام کنند.

از سوی دیگر تعدادی از گروه‌های جامه مدنی، تظاهرات کنندگان و انقلابیون را به حرکت سریع به سمت کاخ ریاست جمهوری فراخوانده و از آنان خواستند حمایت خود را از تحصن کنندگان در این محل اعلام کنند.

در این میان جبهه «نجات ملی» روز گذشته اعلام کرد که در صدد تحصن در برابر کاخ ریاست جمهوری است.

جبهه نجات ملی، «جریان مردمی» و «حزب قانون اساسی» مردم را به حضور در خیابان‌ها و حمایت از تحصن کنندگان در میدان التحریر و نیز در برابر کاخ ریاست جمهوری فراخوانده‌اند.

آنان تاکید کرده‌اند که تامین امنیت تحصن کنندگان در محل‌های مزبور، برعهده رئیس جمهور است.

این در حالی است که بلافاصله پس از حضور تعدادی از اعضای اخوان المسلمین در برابر کاخ ریاست جمهوری، درگیری کلامی بین تحصن کنندگان و تعدادی از گروه‌های جامعه مدنی حاضر در این محل با آنان رخ داد تا جایی که بیم آن می‌رود که این وضعیت منجر به درگیری‌های خشونت بار بین تظاهرات کنندگان و اخوانی‌ها شود.

اما جبهه نجات ملی اعلام کرده است که از خواسته‌های خود از جمله لغو بیانیه قانون اساسی و لغو همه پرسی پیش نویس قانون اساسی و تشکیل مجدد مجمع موسسان، کوتاه نخواهد آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها