کد خبر: ۹۷۸۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۰۸ اسفند ۱۳۸۹
مديرعامل خانه سينما گفت: من به دلايلي كه بخش عمده آن به روابط ما و وزارت ارشاد برمي‌گشت پيشنهاد استعفا را به هيئت مديره خانه سينما دادم و گفتم اگر با رفتن من مي‌توانيم از اين‌بست خارج شويم حاضرم كنار بروم تا شما صاحب بودجه‌تان شويد.

«محمدمهدي عسگرپور» مديرعامل خانه سينما در حاشيه نشست رسانه‌اي روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايي فارس در خصوص دلايل استعفايش در دوره گذشته و پذيرش مسئوليت مديرعاملي در دوره جديد، گفت: من به دلايلي كه بخش عمده آن به روابط ما و وزارت ارشاد برمي‌گشت - كه به نظر مي‌رسيد در بعضي از حوزه‌ها به يك بن‌بست‌هايي رسيديم - اين پيشنهاد را به هيئت مديره خانه سينما دادم و گفتم اگر با رفتن من مي‌توانيم از اين‌بست خارج شويم يا وعده‌اي كه معاونت سينمايي به صورت تلويحي اعلام كرده بود كه اگر مديرعامل خانه سينما تغيير كند پول مي‌دهد، محقق مي‌شود؛ حاضرم كنار بروم تا شما صاحب بودجه‌تان شويد.
وي در ادامه افزود: تحليل هيئت مديره قبلي و فعلي اين بود كه اين اتفاق امكان‌پذير نيست، به دليل اين كه تضميني براي خروج از بن‌بست و دريافت بودجه وجود ندارد و فقط با اين كار ممكن است يكي از افرادمان را از دست بدهيم.
عسگرپور در پاسخ به سوالي مبني بر اين كه آيا حضور دوباره شما در سمت مديرعاملي با صحبت قبلي‌تان تناقض ندارد، بيان داشت: من اعلام آمادگي‌ام را از اوايل پارسال كرده‌ام. اگر هر موقعي اين اتفاق بيفتد كه همه شرايط و سختي‌ها به دليل حضور يك فرد باشد، حتما بايد آن فرد تجديد نظر كند ولي يك موقع است كه قرار نيست اين اتفاق بيفتد و فقط يك بهانه است براي به تعويق انداختن يك‌سري چيزهاكه به نظرم به صلاح نيست.
به گزارش فارس، مدت‌هاي زيادي است كه كشمكش‌هاي فراواني ميان مسئولان معاونت سينمايي و خانه سينما وجود دارد و گويا قرار نيست اين اختلافات پايان يابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها