کد خبر: ۹۷۸۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۱۶ آذر ۱۳۹۱
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: شکار پهپاد بیانگر اقتدار و برتری جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موقعیت کشور از نظر حراست از انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر استکبار و صهیونیست‌ها بسیار خوب ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشتر تذکرات مقام معظم رهبری در زمینه تربیت اسلامی بوده است، خاطر نشان کرد:‌ تذکرات ایشان غفلت مسئولان را در این زمینه نشان می‌دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی 15 سخنرانی پی‌در‌پی در خراسان شمالی ایراد کرده‌اند، تصریح کرد: همه دوربین‌های کشورهای خارجی شوکت و عظمت کشور را در این سخنرانی‌ها به تصویر کشیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز در حوزه سبک زندگی از مقام معظم رهبری کارت زرد دریافت کرده‌ایم، اضافه کرد: نخستین تاکید مقام معظم رهبری در آسیب‌شناسی سبک زندگی، تعاون و کار دسته‌جمعی است.

احمدی با بیان اینکه امروز کشور در حوزه خانه و خانواده با مشکلات زیادی مواجه است، یادآور شد: باید در این زمینه برنامه‌ریزی و آموزش‌های مناسبی انجام شود.

*امروز در حوزه مواد مخدر زمین‌گیر هستیم

وی با اشاره به اینکه با همه سرمایه‌گذاری‌ها و مبارزاتی که در زمینه اعتیاد و مواد مخدر داریم باز هم در این حوزه زمین‌گیر شده‌ایم، ادامه داد: حملات دشمن در این زمینه جدی و برنامه‌ریزی شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان را در زمینه مواد مخدر علمی دانسته و افزود: دشمن در این زمینه هوشمندانه برنامه‌ریزی کرده و اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه در زمینه فرهنگی نیز غفلت زیادی در کشور صورت گرفته است، اذعان داشت: دشمنان با ابزار قوی سینما، هنر، فیلم‌های جذاب و موسیقی در این عرصه می‌تازد.

احمدی با تاکید بر اینکه در زمینه فرهنگی از دشمنان خیلی عقب هستیم، ادامه داد: با وجود محتوای غنی و اسطوره‌های زیاد، مرکب بسیار ضعیفی برای پیشبرد اهداف خود داریم.

*بیشترین آمار طلاق در پنج سال نخست ازدواج است

وی با تاکید بر اینکه باید در شیوه‌های زندگی بر اساس سبک اسلامی برنامه‌ریزی کرد، تصریح کرد: امروز آمارهای ارائه شده در زمینه ازدواج اخطار مهمی به شمار می‌رود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: بیشترین آمار طلاق در پنج سال نخست ازدواج صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه شکار هواپیمای بدون سرنشین دشمن برتری جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد، اضافه کرد: امروز ایران از حوزه انفعالی عبور کرده است.

احمدی با تاکید بر اینکه امروز دیگر در داخل مرز‌های ایران نمی‌‌جنگیم بلکه در مرزهای دور از کشور مانور می‌دهیم، افزود: غزه و عراق سنگر‌های ایران به شمار می‌روند.

*ایران رتبه 17 اقتصاد جهان را دارد

وی با بیان اینکه ایران در رتبه هفدهم اقتصاد جهان قرار دارد، ادامه داد: امروز دولت از همه امتحانات سربلند بیرون آمده و مهر تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی را دریافت کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها