کد خبر: ۹۷۸۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۱۶ آذر ۱۳۹۱
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سپاه پاسداران هیمنه پوشالی آمریکارا شکار کرد.

احمد شوهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: شکار پهباد آمریکایی توسط فرزندان انقلاب ثابت کرد که ایران اسلامی در این زمینه و تخصص از توان بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه آمریکایی در گذشته تبلیغات می‌کردند که این تخصص تنها در انحصار چند کشور جهان است اما این رویداد سبب آشفتگی دشمنان نظام شد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: ایران اسلامی با این حرکت به جهان ثابت کرد که از این کشورها توانمندتر است. آنان تصور نمی‌کردند که فرزندان انقلاب بتوانند این پهبادها را به صورت صحیح و سلامت به زمین بنشانند و به کنترل خود درآورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت راداری بسیار برجسته‌ ایران اسلامی دشمنان را کور کرده است. ایران اسلامی به توان بسیار پیشرفته‌ای در این خصوص دست یافته که نشان دهنده عظمت ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: تاکنون دشمنان از ترس و وحشت خود به این موضوع مهم نیز اعتراف نکرده‌اند. ایران اسلامی در مجموع نشان داد که مقتدر است و بر جغرافیای خود به خوبی اشراف دارد و هر متجاوزی که فکر تجاوز به خاک این مرز و بوم را کند به شدت با آن برخورد می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها