کد خبر: ۹۷۸۲۲
زمان انتشار: ۲۰:۵۹     ۱۵ آذر ۱۳۹۱
هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: «باشگاه به دنبال این است که مرا با میثم حسینی معاوضه کند اما استقلالی ها راضی نشده اند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ احمد جمشیدیان درباره قهرمانی تیمش در نیم فصل اظهارداشت: «این قهرمانی ارزشمند است. تیم ما پس از شکست مقابل استقلال در چند هفته قبل اوضاع خوبی نداشت اما خوشبختانه در بازیهای اخیر خوب بازی کردیم و توانستیم در روز آخر قهرمان نیم فصل شویم.»


به گزارش اوج، وی ادامه داد: «با توجه به اینکه تیمها در پی تقویت خود در نیم فصل هستند قطعا در نیم فصل دوم بازی ها زیباتر خواهد شد و همه تیم ها با قدرت در رقابت ها حاضر می شوند. به نظر من تیم های سپاهان، استقلال، تراکتور، فولاد، ملوان و راه آهن شانس قهرمانی دارند و قطعا همه تیم ها کار دشواری دارند.»


هافبک سپاهان درباره ماجرای جدایی اش از سپاهان تصریح کرد: «من باکرانچار به مشکل خورده ام البته کم هم بازی نکردم اما مساله این است سرمربی اعتقاد زیادی به بازی من ندارد. نمی شود کاری اش کرد. بی تردید به واسطه خاطرات خوبی که در اصفهان و سپاهان دارم دوست دارم بمانم اما شرایط طوری است که باید جدا شوم.»


جمشیدیان همچنین گفت: «مسئولین باشگاه باید درباره من تصمیم بگیرند. استقلال پر و پا قرص ترین مشتری من است اما از مسئولین باشگاه شنیدم هر 17 تیم لیگ برتر خواهان جذب من شده اند! اگر رضایتنامه ام صادر شود استقلال انتخابم خواهد بود اما هنوز هیچ چیز در باره من مشخص نیست.»


وی تصریح کرد: «باشگاه به دنبال این است که مرا با میثم حسینی معاوضه کند اما استقلالی ها راضی نشده اند. فکر می کنم ظرف 48 ساعت آینده تکلیفم معلوم شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها