کد خبر: ۹۷۸۰۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۱۵ آذر ۱۳۹۱
يادمان نرفته ژوزه چطور با طعنه به عملکرد دنیزلی گفت: «کسی که قول قهرمانی بدهد فوتبال را نمی‌شناسد، اما قول می‌دهم پرسپولیس دوازدهم نشود!»
مانوئل ژوزه تونی الیویرا

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- مانوئل ژوزه، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال پرسپولیس در بدو ورود به تهران و طي اولین نشست خبری‌اش که اواسط تیرماه سال‌ جاری برگزار شد حاضر نبود برای قهرمان کردن این تیم در دوازدهمین دوره لیگ بر‌تر قولی بدهد، اما در بخشی از صحبت‌هایش با طعنه به عملکرد دنیزلی گفت: «کسی که قول قهرمانی بدهد فوتبال را نمی‌شناسد، اما قول می‌دهم پرسپولیس دوازدهم نشود!»

به گزارش گل به نقل از آفسايدنيوز، این مربی ۷۳ ساله پرتغالی از زمانی که وارد ایران شد حاشیه‌های زیادی را هم با خود به ایران آورد؛ برای مثال درگیری‌های لفظی با کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال و اخراج موقت علی کریمی از تیم فوتبال پرسپولیس، اما این مربی پرادعا که اول فصل با کنایه در خصوص دنیزلی اظهارنظر می‌کرد حالا خودش لبه پرتگاه قرار گرفته است.


ژوزه در بخش دیگری از صحبت‌هایش با تاکید بر اینکه دوست ندارد اتفاقات فصل قبل برای این تیم تکرار شود، گفت: «بازیکنان ما از شخصیت بالایی برخوردارند که حاضرند هر کاری انجام دهند تا این تیم به جایگاه واقعی خود برسد. ما شرایط بردن و قهرمان شدن را داریم و در این خصوص تمام سعی خود را خواهیم کرد. من برای رسیدن به این هدف سراغ اسم و واژه نمی‌روم و در تیم من همواره بهترین‌ها بازی خواهند کرد. ممکن است از نظر رسانه‌ها بهترین‌ها در یک تیم بازیکنان دیگری باشند.»

حال این‌که آیا جایگاه واقعی پرسپولیس رده دوازدهمی است یا خیر را باید از مسئولان این باشگاه پرسید! ژوزه که مدعی بود تیمش دوازدهم نخواهد شد، حالا در پایان نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ بر‌تر تیمش را در جایگاه دوازدهم می‌بیند. حال باید دید آیا این پیرمرد پرتغالی می‌تواند در نیم فصل دوم نتایج را جبران کند و پرسپولیس را در جایگاهی غیر از دوازدهمی قرار دهد یا خیر؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها