کد خبر: ۹۷۷۹۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۱۵ آذر ۱۳۹۱
رويانيان يك بار در پايان هفته نهم ليگ برتر و شكست مقابل سپاهان به ژوزه كارت زرد داده بود و حالا بايد ديد چه تصميمي در مورد اين مربي اتخاذ خواهد كرد
komitefani

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- بعد از باخت خانگي مقابل تراكتورسازي شك و شبهه‌ها در مورد آينده كاري مانوئل ژوزه در پرسپوليس بالا گرفت. دو روز بعد از اين اتفاق از باشگاه پرسپوليس خبر مي‌رسد كه دوشنبه هفته‌ آینده درباره مانوئل ژوزه تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش گل به نقل از ايسنا پس از ثبت ششمین شکست پرسپولیس در پایان رقابت‌های نیم فصل لیگ برتر محمد رویانیان از بررسی عملکرد ژوزه و تصمیم گیری درباره کادر فنی سخن به میان آورد. مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در اين زمينه گفت: کمیته‌ فنی باشگاه با حضور علی پروین، رضا وطنخواه، ابراهیم آشتیانی و حمید استیلی به ریاست مدیرعامل باشگاه دوشنبه تشکیل جلسه خواهد داد و در این جلسه عملکرد کادر فنی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رويانيان يك بار در پايان هفته نهم ليگ برتر و شكست مقابل سپاهان به ژوزه كارت زرد داده بود و حالا بايد ديد چه تصميمي در مورد اين مربي اتخاذ خواهد كرد. فعلا در باشگاه پرسپوليس همه چيز مسكوت مانده و همه منتظر بازگشت مديرعامل از ايتاليا هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها