کد خبر: ۹۷۷۹۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۱۵ آذر ۱۳۹۱
از شما هواداران پرسپولیس و علاقه‌مندان فوتبال می‌خواهیم در این خصوص نظر بدهید و بگویید بهتر است کدام بازیکنان در لیست مازاد پرسپولیس جای بگیرند
Entezaei

به گزارش 598 به نقل از سایت گل – محمد رویاینان در اولین روز از فرصت نقل و انتقالات بین دو نیم فصل از ایتالیا پیغام داد نام چهار بازیکن به صورت قطعی در لیست مازاد باشگاه قرار گرفته و این چهار بازیکن حتما از این تیم جدا خواهند شد. البته مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی مربی این تیم اعلام کردند تعداد بازیکنان در لیست مازاد بیشتر از این حرف هاست و شاید به ۷ یا ۸ بازیکن برسد.
بلافاصله بعد از این اخبار گمانه زنی‌ها در خصوص اسامی بازیکنانی که ممکن است در لیست مد نظر باشگاه و مانوئل ژوزه باشند آغاز شد و نام‌های مختلفی به گوش رسید.
در این میان برخی معتقدند این کار اشتباه بوده و می‌تواند ارزش بازیکنان پرسپولیس - که رویانیان گفته نمی‌خواهد نامشان را بگوید و باید حرمتشان حفظ شود - در بازار نقل و انتقالات را پایین بیاورد یا حتی برای معاوضه آن‌ها با نفرات مد نظر مانوئل و باشگاه، پرسپولیس را دچار مشکل کند.
با این حال از شما هواداران پرسپولیس و علاقه‌مندان فوتبال می‌خواهیم در این خصوص نظر بدهید و بگویید بهتر است کدام بازیکنان در لیست مازاد پرسپولیس جای بگیرند و از این تیم بروند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها