کد خبر: ۹۷۷۸۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۱۵ آذر ۱۳۹۱
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: اظهار انتخابات آزاد از سوی موسوی‌خوئینی‌ها به سفارش رژیم صهیونیستی است و بررسی‌های ما نشان داده که رسانه‌های این رژیم نزدیک یک‌ماه است که در میزگرد‌های خود به موضوع انتخابات آزاد می‌پردازند.

علیرضا معاف کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره اظهارات اخیر موسوی‌خوئینی‌ها در مورد «انتخابات آزاد» اظهار داشت: موضوع هم راستا بودن سخنان موسوی خوئینی‌ها با ضدانقلاب مسئله جدیدی نیست و این ادامه مسیری است که موسوی خوئینی‌ها، حزب منحله مشارکت و گروهک غیرقانونی مجاهدین انقلاب چند سالی است که در پیش گرفته‌اند.

وی همچنین به تشریح برخی از اقدامات موسوی‌خوئینی‌ها علیه نظام پرداخت و گفت: ماجرای روزنامه سلام و افشای دروغ مربوط به قانون مطبوعات،نقش‌آفرینی در فتنه کوی دانشگاه تهران، تحصن مجلس ششم، تلاش برای برگزار نکردن انتخابات مجلس هفتم و تحریم انتخابات، فتنه سال 88 و... همه از اقدامات و کارهایی است که موسوی خوئینی‌ها انجام داده است.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: موسوی خوئینی‌ها باید محاکمه شود چراکه از رحمت و بزرگواری نظام اسلامی سوءاستفاده کرده و ما به عنوان یک کارشناس می‌خواهیم که دستگاه قضا اتهامات آقای موسوی خوئینی‌ها را به قضاوت بگذارد.

معاف خاطرنشان کرد: موسوی خوئینی‌ها و طیف همسو با وی در انتخابات مجلس نهم نیز انتخابات را تحریم کردند اما مردم با حضور 65 درصدی خود پاسخ محکمی را به آنها دادند و این اشخاص باید بدانند که در این شرایط حق تعیین شروط برای نظام را ندارند.

وی همچنین به شعار «انتخابات آزاد» از سوی موسوی‌خوینی‌ها و جریانات برانداز خارج‌نشین اشاره کرد و گفت: انتخابات آزاد به سفارش رژیم صهیونیستی است و بررسی‌های ما نشان داده که رسانه‌های رژیم صهیو‌نیستی نزدیک 1 ماه است که در میزگرد‌های خود انتخابات آزاد را بررسی و از آن دم می‌زنند.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: در حال حاضر یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران برای صهیونیست‌ها از انتخابات پارلمانی این رژیم غاصب مهمتر است.

معاف همچنین خطاب به اصولگرایان هشدار داد: اصلاح‌طلب‌ها به دنبال یک طراحی مبنی بر اصولگرای ناکارآمد و اصلاح‌طلب کارآمد هستند و می‌خواهند بر موج برخی مشکلات و همچنین بر روابط مجلس و دولت نیز سوار شوند.

وی همچنین گفت: آقای خوئینی‌ها و دوستانشان یک بازی‌ را تدوین کرده‌اند که در این بازی موسوی خوئینی‌ها و عبدالله نوری در بخش رادیکال و تندرو قرار دارند تا یک بخش از جریان برانداز و فتنه‌گر بتواند به عنوان جریان متعادل در انتخابات جلوه پیدا کند که این تقسیم کار بخشی از این پروژه است.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان می‌خواهند بدون عذرخواهی، بدون هزینه و بدون محاکمه به فضای انتخابات برگردند، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان خوب می‌دانند که دارند به وضعیت نهضت آزادی و جبهه ملی دچار می‌شوند چراکه حضور 65 درصدی مردم در نهمین انتخابات مجلس نشان داد که چه اصلاح‌طلبان باشند و چه نباشند فرقی در میزان مشارکت نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان شهوت قدرت دارند، گفت: فاصله گرفتن از کانون‌های قدرت برای اصلاحات سخت است بنابراین طراحی حضور در انتخابات را کلید زدند اما باید بدانند نظام اسلامی با تمام رفعت و مهربانی از ضوابط و اصول خود کوتاه نمی‌آید.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کلیدواژه «انتخابات آزاد از سوی موسوی‌خوئینی‌ها را چیزی جدیدی تلقی نکرد و گفت: موسوی‌خوئینی‌ها همان فردی است که می‌گفت من در زمان امام هم ولایت مطلقه فقیه را قبول نداشتم و امام را به عنوان یک رهبر کاریزماتیک قبول داشتم نه به عنوان ولایت مطلقه بنابراین آقای موسوی خوئینی‌ها فقط پرده دیگری را از چهره خود برداشته است.

معاف سکوت خاتمی را نیز به معنای برنامه‌ریزی مشترک و طراحی مشترک دانست و گفت: آقا خاتمی انسانی محافظه کار است و نشان داده در مواقع خطیر نمی‌تواند موثر باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها