کد خبر: ۹۷۷۲۳
زمان انتشار: ۱۸:۱۹     ۱۵ آذر ۱۳۹۱
یکی از اساتید حقوق دانشگاه تهران در اقدامی عجیب از یکی از مهره های داخلی فتنه تجلیل کرد.
به گزارش رجانیوز، عباس شیری در صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: "از اين كه نسرين ستوده خواسته دوستان را پاسخ گفت و اعتصاب غذايش را پايان داد ، سپاسگذارم."
 
 
گفتنی است نسرین ستوده که این روزها به به چهره ی رسانه های فتنه تبدیل شده، در سابقه ی کاری خود وکالت افرادی مثل شیرین عبادی، حشمت‌ طبرزدی و اعضای گروهک تروریستی پادشاهی تندر را دارد.
 
به عنوان مثال وی پس از اعدام تروریست جنایتکار عضو گروهک تندرمدعی شده بود: «قوه قضائیه اراده کرده بود تا او را قربانی کند.» این حمایت صریح و بی‌شرمانه ستوده از آن تروریست خطرناک در حالی صورت گرفت که از منزل او و همراهش ۸ بمب آماده انفجار و ۱۵۰ کیلوگرم مواد اولیه برای ساخت بمب کشف شد و نامبرده اعتراف کرده بود که طراحی برای انفجار در چند محل زیارتی و چندین حوزه رای‌گیری مهم را در دستورکار خویش داشته است. 
 
 این استاد حقوق دانشگاه تهران پیش از این نیز به تجلیل از نسرین ستوده (همکلاس دوره کارشناسی اش) پرداخته بود. این در حالی است که با وجود حمایت های وی از این مهره ی فتنه و زیرسوال بردن برخی مفاهیم اسلامی در کلاس های درس، همچنان مسئولان دانشگاه تهران اقدام درخوری انجام نداده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها