کد خبر: ۹۷۶۶
زمان انتشار: ۱۶:۴۸     ۰۷ اسفند ۱۳۸۹
عضو مجلس خبرگان رهبری درباره اخبار دروغ نقل شده در برخی رسانه ها در مورد توصیه به کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخاب آتی گفت: رهبر معظم انقلاب در نفی یا اثبات فرد خاصی برای ریاست خبرگان هیچ اظهار نظری نداشته‌اند.
 
آیت‌الله اکبر قره‌باغی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به انتخابات آتی هیئت رئیسه خبرگان رهبری، گفت: برخی‌ها اظهاراتی را مطرح کرده‌اند و گفته‌اند که مقام معظم رهبری تکلیف فرمودند فردی مجدداً برای ریاست خبرگان کاندیدا شود در حالی که این موضوع کاملاً کذب است.
وی افزود: تاکنون رهبر معظم انقلاب اسلامی در نفی یا اثبات فرد خاصی برای ریاست خبرگان اظهار نطری نداشته‌اند و کلاً حضرت آقا در این امور وارد نمی‌شوند.
عضو مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سؤالی درباره کاندیداتوری احتمالی آیت‌الله مهدوی‌کنی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری گفت: در این مورد فعلا اظهار نظر نمی‌کنم اما آقای هاشمی رفسنجانی قطعا رقیب جدی دارد.
قره‌باغی در پایان از تلاش‌های رسانه‌‌ای برای انتخابات آتی خبرگان رهبری انتقاد کرد و گفت: این نمایندگان مردم هستند که رئیس آتی مجلس خبرگان را انتخاب خواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها