کد خبر: ۹۷۶۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۱۵ آذر ۱۳۹۱
لیگ برتر - هیچ خبری برای استقلال بدتر از این نبود که فابیو جانواریو هافبک طراح این تیم دیگر تا پایان امسال نمی تواند آبی ها را همراهی کند.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ استقلالی ها امیدوار بودند با انجام تمرینات فیزیوتراپی خیلی زود این بازیکن را به شرایط بازی برسانند ولی در نهایت همه چیز عوض شد و این امین نوروزی بود که دو روز پیش اعلام کرد فابیو نمی تواند امسال برای استقلال بازی کند. این بازیکن از ناحیه رباط صلیبی خلفی دچار مصدومیت شدید شده و حالا باید زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد.
نکته مهم اما توصیه های نوروزی به فابیو بوده و رئیس کادر پزشکی استقلال در روزهای گذشته بارها با جانواریو در مورد مصدومیتش صصحبت کرده است. نوروزی به فابیو گفته که فعلا فکر عمل جراحی را از سرش بیرون کند و فعلا فقط فیزیوتراپی و دیگر مراحل درمانی را در دستور کارش قرار دهد. هنوز یک روزنه کوچک برای اینکه فابیو زانوی خود را جراحی نکند وجود دارد، اینکه او تا سه ماه فیزیوتراپی کند تا شاید زانویش نیازی به جراحی نداشته باشد.
فابیو حتی اگر الان هم جراحی نکند تا پایان فصل نمی تواند به میدان برود به همین دلیل حالا دیگر زمان برای او چندان مهم نیست و این هافبک برزیلی می تواند ریسک کند تا شاید سه ماه فیزیوتراپی جواب بدهد و نیازی به جراحی نباشد.البته شرایط سنی فابیو طوری است که اگر تحت عمل جراحی قرار بگیرد، خیلی سخت است که به شرایط ایده آل برسد. به همین دلیل نوروزی به جانواریو گفته که جراحی را به عنوان آخرین راهکار در نظر بگیرد. جانواریو طبق گفته نوروزی فعلا نمی خواهد جراحی کند و قصد دارد سه ماه فیزیوتراپی کند تا شاید زانوی مصدومش بدون جراحی بهبود پیدا کند،در غیر این صورت جانواریو زانویش را جراحی خواهد کرد. حالا به زودی باید شاهد فسخ قرارداد جانواریو با استقلال باشیم و قرار است او همراه با مدیر برنامه هایش به باشگاه برود تا صحبت های نهایی را با علی فتح الله زاده انجام دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها